Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Letní slevy aut: nejlevnější octavia v historii

aktualizováno 
V letních měsících bývá v autosalonech prázdno, automobilky se tedy snaží přilákat zákazníky slevami. Některé nabízejí třeba "falešné" šrotovné, jiné dávají výbavu zdarma. Ford Focus se tak dá pořídit pod tři sta tisíc, Opel Astra je levnější o sedmdesát tisíc korun.

První generaci octavie nabízejí prodejci nově za 270 tisíc. | foto: Škoda

Prodejům nenahrává ani stávající ekonomická situace. Automobilky i dealeři tedy sami lákají na různé marketingové akce. Téměř vždycky si odvezete v novém autě nějakou výbavu navíc zdarma.

Stále platí, že ani oficiálně zvýhodněné ceny nemusí být konečné. Při nákupu auta se rozhodně vyplatí obejít více dealerů a informovat se na případné další nabídky. Rozhodně se nerozpakujte smlouvat.

Trumf od Škodovky

Tuzemská automobilka připravila akční nabídku na nesmrtelnou Octavii Tour. První generaci octavie, s označením Trumf, nyní pořídíte až o 185 tisíc levněji. Octavia Tour, poprvé představená v roce 1996, patří k nejdéle vyráběným vozům v novodobé historii značky. Od doby zahájení prodejů bylo celosvětově prodáno přes 1 416 tisíc octavií.

Liftbacková Octavia Tour Trumf s benzinovým motorem 1,6 MPI/75 kW a pětistupňovou manuální převodovkou tak vyjde na 269 900 Kč. Verze s dieselem 1,9 TDI PD/74 kW je za 299 900. Za kombíka se připlácí dvacet tisíc. Základní výbava obsahuje mimo jiné airbagy řidiče a spolujezdce, systém ABS a tónovaná skla.

Výbavu trumfů lze rozšířit o paket PLUS. Za cenu deset tisíc získáte výbavu v hodnotě 55 000 Kč. V paketu je klimatizace, centrální zamykání, elektrické ovládání oken vpředu, elektricky nastavitelná vyhřívaná vnější zpětná zrcátka a zrcátka a kliky v barvě vozu.

Šrotovné

Zatím není jisté, zda vůbec a v jaké podobě se čeští motoristé státního příspěvku na nákup nového auta dočkají. Hyundai v rámci svého šrotovného nabídl výhodné podmínky na prodej 300 aut, která bleskurychle rozprodal za dva červencové týdny. Slevu v podobě "falešného" šrotovného nyní dostanete třeba u Citroënu.

Francouzská automobilka dává slevu 30 tisíc na některé modely. "Výplata ´citroënovného´ se vztahuje na obnovu minimálně 6 let starého vozidla," vysvětluje mluvčí automobilky Martina Bedrnová. Akce končí k poslednímu srpnovému dni. Kromě "citroënovného" ale můžete dostat ještě další slevu, třeba na Citroën C4 Picasso až 150 tisíc.

Slevy nabízejí snad všechny automobilky přítomné na českém trhu. Jedno z největších malých aut na trhu Fiat Grande Punto pořídíte za 195 tisíc. "K výraznému snížení cen došlo u vybraných verzí modelu Fiat Linea," doplňuje Janka Konečná z českého zastoupení italské automobilky. Malý sedan tak nově pořídíte za 258 900 korun. O 45 tisíc je lacinější také Fiat Bravo. A třeba Ford Focus si nyní můžete pořídit za historicky nejnižší cenu 299 990 Kč.

Jiné značky mají alespoň výhodnou nabídku na výbavu. Třeba do některých škodovek dostanete klimatizaci zadarmo. Záruku prodlouženou na 3 roky dostanete k Fordu Fusion. Volkswagen nabízí zvýhodněné akční pakety výbav pro vozy Golf, Golf Plus a Golf Variant. A třeba do Volva S40 dostanete zdarma výbavu za 80 tisíc.

Příklady slev na nová auta
(srpen 2009)
základní cena (Kč) akční cena (Kč)
Citroën Xsara Picasso SX 1.6 HDi 16V 92k 499 900 369 900
Citroën C5 Tourer Base 1.6 HDi 16V 694 900 594 900
Fiat Bravo Active 1.4 16v 90k 329 900 284 900
Ford Fusion Ambiente 1.25 Duratec 308 100 239 990
Ford Focus Ambiente 1.4 Duratec 329 490 299 990
Hyundai i30 1,4i MPI 304 900 264 900
Mitrubishi Lancer Sportback 1.8 MIVEC 419 900 389 900
Nissan Note Visia s klimatizací 1.4 l 65 kW (88 k) 317 900 281 900
Opel Corsa Essentia 1.0 12V 252 900 232 900
Opel Astra Essentia 1.8 16V 454 900 383 900
Peugeot 206+ 5P Urban 1.1 60k s manuální klimatizací a rádiem 264 900 239 900
Škoda Octavia Tour Trumf 1.6 MPI/75kW 389 900 269 900
Škoda Octavia Tour Combi Trumf 1.9 TDI/74kW 504 900 319 900
Toyota Auris 1,33 339 900 329 900
Zdroj: ceníky automobilek


Autor:




Nejčtenější

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Dřevěný sanitní vůz (v pozadí) z první světové války tahal pár koní.
Autofotka týdne: Kolářský mistr dá do kupy i sanitku z 1. světové války

Kolář Aleš Uherka právě renovuje dřevěný sanitní vůz z první světové války, který tahal pár koní. Jde o muzejní exponát z rakouského města Laa an der Thaya. Na...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Další z rubriky

Lina - prototyp lehkého elektrického auta studentů v Nizozemsku
Autofotka týdne: Auto z cukrové třtiny a karoserie ze lnu

Je to vyrobeno z cukru, uveze čtyři lidi a může jet rychlostí až 80 kilometrů za hodinu. Řeč je o biologicky rozložitelném autě, o němž jeho tvůrci tvrdí, že...  celý článek

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.