Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Levné holínky: Dacia Sandero Stepway

  15:10aktualizováno  15:10
Dacia okukovala u skautského oddílu Škodovky. Stejně jako u Fabie Scout a Roomsteru Scout se terénní úpravy hatchbacku Sandero omezily na oplastování.

Dacia Sandero Stepway | foto: Renault

Rumunsko-světové sandero už dělá parádu na cestách necestách Jižní Ameriky, nově se "outdoorová" verze hatchbacku Dacie chystá do Evropy.

Dacia Sandero Stepway (v Argentině a Brazílii prodávaná pod značkou Renaultu) vychází ze stupně výbavy Ambiance, která v Česku obnáší mimo jiné ABS, centrální zamykání, dva airbagy a elektricky ovládaná okna vpředu. Uvnitř se nic nemění, i "terénní" sandero odveze pět cestujících a 320 litrů výletnického náčiní (nebo dva + 1 200 litrů).

jak jezdí

Test Dacie Sandero čtěte ZDE

Pro výlety mimo silnici se sandero vybavilo jinými nárazníky, oplastováním lemů blatníků a prahů, které mají ochránit lak, přibyla chromovaná koncovka výfuku a střešní lišty. S pohonem víc než přední nápravy ale nepočítejte. O dva centimetry se také zvedla světlá výška na konečných 175 mm. Stepway také dostane rozměr kol, který na obyčejném sanderu nenajdeme: 195/55 R16.

Ke třem metalízovým barvám lakování (dva odstíny šedé a červená) můžete své sandero pro polňačky vyšperkovat polepy.

Ceny jsou prozatím tajné, ví se, že pod kapotou budou terénní sandera mít bezinovou šestnáctistovku (87 koní) a turbodiesel s objemem 1,5 litru (68 koní). Prodej odstartuje v září, objednávky by měli prodejci nabírat už v červenci. Nejlevnější obyčejné sandero s jedna-šestkou pod kapotou stojí v Česku 219 900 korun.

Dacia Sandero Stepway
Autor:




Nejčtenější

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Nissan Qashqai
Qashqai slaví deset let, láká na luxusní detaily a neustálé inovace

Udržet se na vrcholu je ještě těžší než se na něj dostat. Proto Nissan společně s faceliftem modelu Qashqai rovnou slibuje další vylepšení.  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Další z rubriky

Rolls-Royce Bespoke Sweptail
Nejdražší auto světa stojí 300 milionů. Rolls ho stavěl čtyři roky

Kdo byl před půlstoletím anebo ještě dřív přebohatý pan továrník a měl vkus a úroveň, nechal se vozit v autě, které postavil nějaký slavný karosář. Byla to...  celý článek

KIA Stonic
OBRAZEM: Prolezli jsme novinku Kie, Stonic nahrazuje oblíbené MPV

Stonic je nejnovější přírůstek do nabídky korejské Kie. Automobilka pevně usazená v Evropě novinkou rozšiřuje nabídku SUV a zároveň nahrazuje oblíbené malé MPV...  celý článek

Citroën C3 Aircross
Budoucnost Citroënu: Řada modelů skončí bez náhrady, přibudou SUV

Francouzskou značku čeká v následujících letech doslova zemětřesení. Některé modely skončí bez přímého nástupce, naopak i Citroën naskočí na trend populárních...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.