Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Lexus LF-CC: těšte se na nové IS, bude i kupé

  17:01aktualizováno  17:01
Paříž (Od zpravodaje iDNES.cz) - Označení pařížského konceptu japonské značky Lexus není jen změť písmen. Jméno LF-CC znamená Lexus Future - Coupé Concept. A to vyjadřuje vlastně všechno důležité: Lexus patřící pod křídla Toyoty totiž chystá kupé. Znalci tvrdí, že tak bude vypadat nová generace Lexusu IS.

Lexus LF-CC | foto: Michal Šafránek, iDNES.cz

Kupé určitě přejede do prodeje stejně jako na pařížské molo s pomocí hybridního pohonu, který posílá sílu na kola zadní nápravy.

Fotogalerie

Lexus LF-CC v číslech

  • délka x výška x šířka x rozvor: 4 660 x 1 375 x 1 840 x 2 730 mm
  • zavěšení ko:l vpředu dvojité lichoběžníkové, vzadu víceprvkové
  • pneumatiky vpředu 245/35 R20, vzadu 285/30 R20

Novinka, která pro sériovou výrobu asi nasadí o něco méně agresivní tvář, charakteristická maska chladiče ve tvaru vřetene ale zůstane zachována. Interiér konceptu hraje na sportovní notu velmi nízkým posazem řidiče, samozřejmoustí je důraz na luxus a moderní technologie.

O pohon 4,7 metru dlouhého kupé se stará nový zážehový čtyřválec 2,5 litru spolupracující s elektromotorem s vodním chlazením a permanentním magnetem. Akumulátory jsou nikl-metal-hydridové.

Motor 2,5 l DOHC upravený speciálně pro hybridní soustavu pohonu využívá tzv. Atkinsonův cyklus a technologii přímého vstřikování D-4S.

Lexus LF-CC






Nejčtenější

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Další z rubriky

Nový facelift Škoda Rapid Spaceback
Vylepšený rapid je venku: tříválcové TSI a internet na palubě

Rapid se po pěti letech dočkává faceliftu. Škoda představuje oficiálně první fotky a informace. Obě karosářské verze rapidu liftback i spaceback (hatchback)...  celý článek

Maskovaný Hyundai i30 N zachycený začátkem července na dálnici
Fotošpionáž: Ostrý hyundai z Nošovic trénuje i v Česku

Korejská automobilka chystá představení ostré verze modelu i30, který se vyrábí ve slezských Nošovicích. Čtenář iDNES.cz načapal jeho maskovaný prototyp na...  celý článek

Mercedes-Maybach G 650 Landaulet
Největší šílenost autosalonu Ženeva: superluxusní gazík

Na celém světě se terénní auta označují jako "džíp", ale u nás se jim často říká "gazík". Je to na počest legendárního sovětského vozu GAZ-69. Mercedes G dnes...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.