náhledy
Červená Audi 100 čeká na svůj konec.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
V interiéru zbyly jen kovové a plastové části, všechno ostatní se musí vymontovat předem.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Obří klepeta se zakousnou do auta a popadnou ho za střechu.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Auto má povolená kola, ty jeřáb sklepne před cestou do lisu.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Audi představilo model 100 (C4) v roce 1991. Model 2,0 e poháněl dvoulitrový čtyřválec s výkonem 85 kW (117 k). Dnes se takové auto dá koupit za patnáct tisíc korun.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Na poslední cestu jde auto bez kol
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Auto jde do lisu zbavené interiéru a kapalin, které se musejí odevzdat k likvidaci nebo recyklaci.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Mnohasettunový lis zmuchlá auto jako by bylo z papíru.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Mnohasettunový lis zmuchlá auto jako by bylo z papíru.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Mnohasettunový lis zmuchlá auto jako by bylo z papíru.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Mnohasettunový lis zmuchlá auto jako by bylo z papíru.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Z velké audiny je malý balík, který by se jí snad vešel do kufru.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Mnohasettunovému lisu nic neodolá. Auto zmačká za pár desítek sekund.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Lis vyplivne nevzhlednou změť plechu, plastů značky Audi.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Kdo by v červenočerném balíku poznal kdysi milionové auto...
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Poté zas přijdou na řadu klepeta.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Likvidace autovraků má svá přesná pravidla. Bez dokladu od specializované firmy staré auto neodhlásíte z evidence.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Likvidace autovraků má svá přesná pravidla. Bez dokladu od specializované firmy staré auto neodhlásíte z evidence.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Před cestou do lisu se z auta vymontuje motor s převodovkou.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Kola odkládá auto na poslední chvíli před cestou do lisu.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Další vraky čekají na sešrotování.
Autor: Karel Pešek, MAFRA