O studii velkého kupé 407 Prologue sice zástupci automobilky říkají, že ještě není finální verzí auta, které zkompletuje rodinu čtyřistasedmiček.
Dá se ale očekávat, že auto, které stálo na stánku Peugeotu v Ženevě, se od produkčního moc lišit nebude.
Peugeotí mimino
Model 107 je sice ze všech peugeotů nejmenší, do světa ale vyrazil kurážně hned se dvěma páry dveří a netradičně řešeným přístupem do kufru.Z trojice, co se sešla u Kolína (Citroën C1, Toyota Aygo a Peugeot 107) působí mrňous Peugeotu nejagresivněji.
Benzinový motor: 3 válce, 12 ventilů, objem 998 ccm, maximální výkon 50 kW (68 k), maximální točivý moment 93 Nm, kombinovaná spotřeba 4,6 l /100 km, maximální rychlost: 157 km/h Převodovky: pětistupňová manuální, nebo automatizovaná bez spojkového pedálu Dieselový motor: 4 válce, 8 ventilů, systém přímého vysokotlakého vstřikování Common Rail, objem 1 398 ccm, maximální výkon 40 kW (54 k), maximální točivý moment 130 Nm, kombinovaná spotřeba 4,1 l / 100 km, maximální rychlost: 154 km/h |
Přebírá totiž hlavní identifikační rys všech lvích modelů: nenasytnou tlamu mřížky chadiče, které padl za obět téměř celý přední nárazník.
Stejně jako ostatní peugeoty má i 107 mandlové oči předních světel. A stejně jako ostatní sourozenci z Kolínské líhně dostal trojúhelníková koncová světla a celoskleněné bezrámové víko kufru, do kterého bude muset posádka nákladu pomáhat přes vysoký práh.
Zájemce si bude moci vybrat, chce-li peugeotíka se třemi, nebo s pěti dveřmi. Jako základní výbavu dostanete ABS s EBD, 2 airbagy, posilovač řízení, elektricky ovládaná okna a zrcátka, dálkově ovládané centrální zamykání, zadní stěrač a dělené zadní sedadlo.
Připlácet se bude za stabilizační systém ESP a další airbagy. Autu v Kolíně na čtrnáctipalcová kola obují pneumatiky 155/65, od jednoho kola k druhému (rozvor) to je 2,34 metru.
3,43 metru dlouhé, 1,63 metru široké a 1,47 metru vysoké auto dostane do ceníku dva motory. Benzínový "litrový" z produkce Toyoty a naftové "HDIčko" o objemu 1398 ccm.
Osmsetkilogramové autíčko odveze v kufru 139 litrů nákladu, se sklopenými zadními sedadly pojme 751 litrů zavazadel.
Peugeotí aristokracie
Pininfarinovo 406 Coupé je asi nejpohlednějším kupé posledních let. Design 407 probíhal naopak plně v režii stylistického centra francouzské automobilky a kupé má být třešničkou na dortu "série 407". Proto automobilka zkouší reakce publika a vyčkává.
Loni přivezla do Ženevy sportovně laděnou studií Silhouette. Letos to zkouší s Prologue Coupé, které hraje spíše na strunu elegance.
Předek, který je mohutný a dominantní z kteréhokoliv pohledu, zůstal zachován téměř beze změny. Záď působí oproti předním partiím možná příliš hranatě a umírněně, zaujme obrovské zadní okno a mohutný hladký zadní nárazník.
V interiéru Peugeotu 407 Prologue najdou pohodlí čtyři cestující, pro každého je přichystáno samostatné křeslo čalouněné kůží. Veškerá technika pochází z "čtyřistasedmiček", které se prohánějí po evropských silnicích.
Když krasavice, která se o kupátko svůdně opírala, otevřela přední kapotu, byl k vidění naftový šestiválec HDI 2,7 litru. Jeho 150 kW (204 k) řidič ovládá s pomocí šestistupňové automatické převodovky se sekvenčním řazením.
Peugeot 107 |
Peugeot 107 |
Peugeot 107 |
Peugeot 107 |
Peugeot 107 |
Peugeot 107 |
Peugeot 107 |
Peugeot 107 |
Peugeot 107 |
Peugeot 107 |
Peugeot 107 |
Peugeot 107 |
Peugeot 107 |
Peugeot 107 |
Peugeot 107 |
Peugeot 107 |
Peugeot 407 Prologue |
Peugeot 407 Prologue |
Peugeot 407 Prologue |
Peugeot 407 Prologue |
Peugeot 407 Prologue |
Peugeot 407 Prologue |
Peugeot 407 Prologue |
Peugeot 407 Prologue |
Peugeot 407 Prologue |
Peugeot 407 Prologue |
Peugeot 407 Prologue |
Peugeot 407 Prologue |
Peugeot 407 Prologue |