Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Malé kupé pořídíte i u Mercedesu: C Coupé se představí v Ženevě

aktualizováno 
Mercedes v Ženevě představuje své první kupé řady C. Doposud přenechával tento segment rivalům. Zákazníci si od června budou moci vůz objednávat s jedním z pěti motorů.

Mercedes-Benz C-coupé | foto: Mercedes-Benz

Kupé střední třídy si prozatím zájemci o prémiový vůz dané kategorie museli kupovat především u BMW a od nedávna také u Audi, které prodává model A5. Nyní se do konkurenčního boje pustí i céčkový mercedes.

Mohlo by vás zajímat

Uvažujete o koupi Mercedesu? Vyberte si z nabídky na Automodul.cz.

Nové kupé nepřináší zásadní technické novinky, inovací je tedy samotný design. Mercedes vyzdvihuje jeho mladistvý a svěží vzhled, který by měl k automobilce přilákat mladší zákazníky. Rozměry je kupé podobné sedanu, silueta je ale celkově o 41 mm nižší.

Mercedes-Benz C-coupé

Mercedes-Benz C-coupé

Céčkové kupé bude v prodeji od června, a to s pěticí motorů. Dva čtyřválcové diesely 2.2 CDI nabídnou nízkou spotřebu i emise. Model C220 CDI se 125 kW spotřebuje průměrně 4,4 litru nafty na 100 kilometrů, což odpovídá 117 gramům CO2 na kilometr jízdy. C250 CDI s výkonem 150 kW spotřebuje 4,9 litru nafty, a to jak s manuální, tak s automatickou převodovkou.

Autosalon Ženeva 2011

 U benzinu tvoří základ čtyřválcová osmnáctistovka s výkonem 115 kW a spotřebou 6,7 litru s manuálem, s automatem je spotřeba dokonce jen 6,5 litru. Stejné množství paliva spotřebuje i silnější verze osmnáctistovky s výkonem 150 kW. Špičkovým motorem v céčkovém kupé bude alespoň prozatím jediný šestiválec v nabídce. Model C350 CDI nabídne 225 kW výkonu a překvapivě nízkou spotřebu 6,8 litru.





Nejčtenější

Ford Ranger doublecab 2.2 TDCI
Ford Ranger je stylový pracant. Nezaváhá ani na dlouhé expedici

Pick-upy už dávno nejsou jen pracovní auta pro farmáře a stavaře, prodělávají vývoj a podobně jako off-roady přidávají na komfortu. Jsou uhlazenější a...  celý článek

KTM 1290 Super Duke R
Superufon není nic pro začátečníky. Vražedné sklony mírní elektronika

Existuje motorka která po celotýdenním dojíždění do práce dokáže předvést víkendový masakr na okruhu a odtud odjet třeba na dovolenou? Po testu patrně...  celý článek

Chrysler Pacifica jako testovací prototyp autonomního vozu společnosti Waymo,...
Google vyvíjí měkčí auta pro ochranu chodců

Společnost Google se už delší dobu angažuje ve vývoji samořiditelných aut a její start-up Waymo se teď zabývá problémem ochrany chodců při srážce s takovými...  celý článek

Nissan Qashqai
Qashqai slaví deset let, láká na luxusní detaily a neustálé inovace

Udržet se na vrcholu je ještě těžší než se na něj dostat. Proto Nissan společně s faceliftem modelu Qashqai rovnou slibuje další vylepšení.  celý článek

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Další z rubriky

Rupert Stadler
Šéf Audi Dieselgate přežil, teď ho ovšem čachry s TDI dohnaly

Rupert Stadler byl jediným z vedení koncernu VW, kdo přežil prvotní úder aféry Dieselgate. Teď ovšem vyšlo najevo, že podle všeho před americkými vyšetřovateli...  celý článek

Maskované BMW X2
OBRAZEM: BMW X2 se pomalu odhaluje, má digitální maskáče

Premiéra nového BMW X2 se blíží, v plné parádě se představí za necelý měsíc na autosalonu ve Frankfurtu. Mnichovská automobilka už publikum láká fotkami...  celý článek

Logo společnosti Škoda Auto. Ilustrační foto
Škoda odpískala malé levné auto pro Indii, s Tata Motors ukončila jednání

Automobilka Škoda Auto i celý koncern Volkswagen ukončily jednání s indickou Tata Motors o možné společné výrobě aut v rámci strategického partnerství. Firmy...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.