Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Captur je Renault Clio do terénu velkoměsta

aktualizováno 
Pro malý renault, ve kterém se sedí vysoko, si francouzská značka vymyslela označení městský crossover. Captur dorazí předvést se začátkem března na autosalon do Ženevy. Zaujmout má hlavně ty, kterým nové šmrncovně vyhlížející clio přijde málo svalnaté.

Renault Captur | foto: Renault

Renault říká, že chtěl zkombinovat prostor a praktičnost MPV s kompaktností malého auta a stylem SUV. Na pohon všech kol ovšem zapomeňte, nový renault je hlavně stylovka pro ty, komu se do klasického auta "dolů" špatně nastupuje. Kromě chlapáčtějšího vzhledu nic moc navíc než klasické clio nenabídne. Na délku má oproti cliu jen o šest centimetrů víc (412 cm) a využívá stejnou techniku.

Renault Captur
Renault Captur

Výrazný styling s obřím logem značky na přídi dává renaultům designér Laurens van den Acker.

Vnitřek slibuje značka prostorný a komfortní, Renault už u clia vsadil na rozsáhlé možnosti personalizace, tedy přizpůsobování vozu podle chutí klienta. Různé barvičky, doplňky a finiše povrchů nabídne v katalogu i captur.

Fotogalerie

K mání bude i provedení s dvoubarevným lakováním, u kterého budou mít sloupky a střecha odlišnou barvu od zbytku karoserie.

Chybět nebudou moderní vychytávky usnadňující řidiči ovládání, třeba odemykání a startování bez klíčku, stačí ho mít v kapse. Parkovací čidla doplní couvací kamera a bude zde i velké multimediální rozhraní (tablet) vetknuté do přístrojovky.
 
Moc toho o capturu zatím Renault neprozradil. Dá se čekat, že nabídka motorů bude kopírovat tu z clia, včetně přeplňovaného tříválce 0,9 litru. Výrobu obstará fabrika ve španělském Valladolidu.

Renault Captur

Hned na autosalonu v Ženevě dostane captur konkurenta v podobě Peugeotu 2008, který se do města na západě Švýcarska chystá také na premiéru. S Renaultem spřízněná japonská značka Nissan má zase v nabídce už dlouho odvážně tvarovaný model Juke, se kterým zaznamenala velké prodejní úspěchy.





Nejčtenější

Tatra 813 8x8 Kolos, základní vojenská verze
Kolos se valil terénem, boural zdi, pálil rakety. Tatra 813 má 50 let

Byl pátek 24. března 1967 a hrdí tatrováci právě dokončili první podvozek Tatry 813 z ověřovací padesátikusové série. Bylo to opravdu vydařené kopřivnické...  celý článek

Mike Hailwood žene svůj Surtees TS10 z roku 1972 k titulu mistra Evropy F2.
VIDEO: Mistr světa na dvou i čtyřech kolech a jeho osudový okruh

V 83 letech, 10. března letošního roku zemřela motoristická legenda Brit John Surtees, jediný jezdec, který získal titul mistra světa ve formuli 1 i v závodech...  celý článek

Ferrari LeFerrari Aperta
Autofotka týdne: Unikátní LaFerrari Aperta je v Česku. Vyrábí se v laboratoři

Legendární italská značka slaví letos sedmdesátiny. K tomuto výročí Ferrari vyrobilo model nazvaný LaFerrari Aperta, který nabídla jen svým nejvěrnějším...  celý článek

Další z rubriky

Nový facelift Škoda Rapid Spaceback
Vylepšený rapid je venku: tříválcové TSI a internet na palubě

Rapid se po pěti letech dočkává faceliftu. Škoda představuje oficiálně první fotky a informace. Obě karosářské verze rapidu liftback i spaceback (hatchback)...  celý článek

Mercedes-Maybach G 650 Landaulet
Největší šílenost autosalonu Ženeva: superluxusní gazík

Na celém světě se terénní auta označují jako "džíp", ale u nás se jim často říká "gazík". Je to na počest legendárního sovětského vozu GAZ-69. Mercedes G dnes...  celý článek

Opel Insignia Sports Tourer
Lehčí a větší. Opel Insignia Sports Tourer bude fešácký kombík

Připravovaný Opel Insignia podle zatím zveřejněných fotek jasně kandiduje na „missáka“ roku mezi letošními premiérami. Po sportovně střiženém sedanu německá...  celý článek

Ferrari 458 Speciale
Ferrari 458 Speciale

r.v. 2014, naj. 16 200 km, benzín
8 468 548 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.