Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Captur je Renault Clio do terénu velkoměsta

aktualizováno 
Pro malý renault, ve kterém se sedí vysoko, si francouzská značka vymyslela označení městský crossover. Captur dorazí předvést se začátkem března na autosalon do Ženevy. Zaujmout má hlavně ty, kterým nové šmrncovně vyhlížející clio přijde málo svalnaté.

Renault Captur | foto: Renault

Renault říká, že chtěl zkombinovat prostor a praktičnost MPV s kompaktností malého auta a stylem SUV. Na pohon všech kol ovšem zapomeňte, nový renault je hlavně stylovka pro ty, komu se do klasického auta "dolů" špatně nastupuje. Kromě chlapáčtějšího vzhledu nic moc navíc než klasické clio nenabídne. Na délku má oproti cliu jen o šest centimetrů víc (412 cm) a využívá stejnou techniku.

Renault Captur
Renault Captur

Výrazný styling s obřím logem značky na přídi dává renaultům designér Laurens van den Acker.

Vnitřek slibuje značka prostorný a komfortní, Renault už u clia vsadil na rozsáhlé možnosti personalizace, tedy přizpůsobování vozu podle chutí klienta. Různé barvičky, doplňky a finiše povrchů nabídne v katalogu i captur.

Fotogalerie

K mání bude i provedení s dvoubarevným lakováním, u kterého budou mít sloupky a střecha odlišnou barvu od zbytku karoserie.

Chybět nebudou moderní vychytávky usnadňující řidiči ovládání, třeba odemykání a startování bez klíčku, stačí ho mít v kapse. Parkovací čidla doplní couvací kamera a bude zde i velké multimediální rozhraní (tablet) vetknuté do přístrojovky.
 
Moc toho o capturu zatím Renault neprozradil. Dá se čekat, že nabídka motorů bude kopírovat tu z clia, včetně přeplňovaného tříválce 0,9 litru. Výrobu obstará fabrika ve španělském Valladolidu.

Renault Captur

Hned na autosalonu v Ženevě dostane captur konkurenta v podobě Peugeotu 2008, který se do města na západě Švýcarska chystá také na premiéru. S Renaultem spřízněná japonská značka Nissan má zase v nabídce už dlouho odvážně tvarovaný model Juke, se kterým zaznamenala velké prodejní úspěchy.





Nejčtenější

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Další z rubriky

Nový facelift Škoda Rapid Spaceback
Vylepšený rapid je venku: tříválcové TSI a internet na palubě

Rapid se po pěti letech dočkává faceliftu. Škoda představuje oficiálně první fotky a informace. Obě karosářské verze rapidu liftback i spaceback (hatchback)...  celý článek

Peugeot Pick Up
Autofotka týdne: Peugeot má auto pro Afriku, je to starý nissan z Číny

Peugeot Pick Up je možná jeden z nejbizarnějších přírůstků mezi autonovinkami letošního roku. Francouzská automobilka se s ním chce ve velkém stylu vrátit na...  celý článek

Citroën C3 Aircross
Budoucnost Citroënu: Řada modelů skončí bez náhrady, přibudou SUV

Francouzskou značku čeká v následujících letech doslova zemětřesení. Některé modely skončí bez přímého nástupce, naopak i Citroën naskočí na trend populárních...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.