Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Captur je Renault Clio do terénu velkoměsta

aktualizováno 
Pro malý renault, ve kterém se sedí vysoko, si francouzská značka vymyslela označení městský crossover. Captur dorazí předvést se začátkem března na autosalon do Ženevy. Zaujmout má hlavně ty, kterým nové šmrncovně vyhlížející clio přijde málo svalnaté.

Renault Captur | foto: Renault

Renault říká, že chtěl zkombinovat prostor a praktičnost MPV s kompaktností malého auta a stylem SUV. Na pohon všech kol ovšem zapomeňte, nový renault je hlavně stylovka pro ty, komu se do klasického auta "dolů" špatně nastupuje. Kromě chlapáčtějšího vzhledu nic moc navíc než klasické clio nenabídne. Na délku má oproti cliu jen o šest centimetrů víc (412 cm) a využívá stejnou techniku.

Renault Captur
Renault Captur

Výrazný styling s obřím logem značky na přídi dává renaultům designér Laurens van den Acker.

Vnitřek slibuje značka prostorný a komfortní, Renault už u clia vsadil na rozsáhlé možnosti personalizace, tedy přizpůsobování vozu podle chutí klienta. Různé barvičky, doplňky a finiše povrchů nabídne v katalogu i captur.

Fotogalerie

K mání bude i provedení s dvoubarevným lakováním, u kterého budou mít sloupky a střecha odlišnou barvu od zbytku karoserie.

Chybět nebudou moderní vychytávky usnadňující řidiči ovládání, třeba odemykání a startování bez klíčku, stačí ho mít v kapse. Parkovací čidla doplní couvací kamera a bude zde i velké multimediální rozhraní (tablet) vetknuté do přístrojovky.
 
Moc toho o capturu zatím Renault neprozradil. Dá se čekat, že nabídka motorů bude kopírovat tu z clia, včetně přeplňovaného tříválce 0,9 litru. Výrobu obstará fabrika ve španělském Valladolidu.

Renault Captur

Hned na autosalonu v Ženevě dostane captur konkurenta v podobě Peugeotu 2008, který se do města na západě Švýcarska chystá také na premiéru. S Renaultem spřízněná japonská značka Nissan má zase v nabídce už dlouho odvážně tvarovaný model Juke, se kterým zaznamenala velké prodejní úspěchy.





Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.