Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Captur je Renault Clio do terénu velkoměsta

aktualizováno 
Pro malý renault, ve kterém se sedí vysoko, si francouzská značka vymyslela označení městský crossover. Captur dorazí předvést se začátkem března na autosalon do Ženevy. Zaujmout má hlavně ty, kterým nové šmrncovně vyhlížející clio přijde málo svalnaté.

Renault Captur | foto: Renault

Renault říká, že chtěl zkombinovat prostor a praktičnost MPV s kompaktností malého auta a stylem SUV. Na pohon všech kol ovšem zapomeňte, nový renault je hlavně stylovka pro ty, komu se do klasického auta "dolů" špatně nastupuje. Kromě chlapáčtějšího vzhledu nic moc navíc než klasické clio nenabídne. Na délku má oproti cliu jen o šest centimetrů víc (412 cm) a využívá stejnou techniku.

Renault Captur
Renault Captur

Výrazný styling s obřím logem značky na přídi dává renaultům designér Laurens van den Acker.

Vnitřek slibuje značka prostorný a komfortní, Renault už u clia vsadil na rozsáhlé možnosti personalizace, tedy přizpůsobování vozu podle chutí klienta. Různé barvičky, doplňky a finiše povrchů nabídne v katalogu i captur.

Fotogalerie

K mání bude i provedení s dvoubarevným lakováním, u kterého budou mít sloupky a střecha odlišnou barvu od zbytku karoserie.

Chybět nebudou moderní vychytávky usnadňující řidiči ovládání, třeba odemykání a startování bez klíčku, stačí ho mít v kapse. Parkovací čidla doplní couvací kamera a bude zde i velké multimediální rozhraní (tablet) vetknuté do přístrojovky.
 
Moc toho o capturu zatím Renault neprozradil. Dá se čekat, že nabídka motorů bude kopírovat tu z clia, včetně přeplňovaného tříválce 0,9 litru. Výrobu obstará fabrika ve španělském Valladolidu.

Renault Captur

Hned na autosalonu v Ženevě dostane captur konkurenta v podobě Peugeotu 2008, který se do města na západě Švýcarska chystá také na premiéru. S Renaultem spřízněná japonská značka Nissan má zase v nabídce už dlouho odvážně tvarovaný model Juke, se kterým zaznamenala velké prodejní úspěchy.





Nejčtenější

A jelikož i Porsche mělo u svého vozu číslo 1 technický problém, který jej...
Elektromobily jsou bublina, v automobilových závodech má šanci vodík

Rozvoj elektromobilů i přes současný pokrok nadále naráží na řadu překážek, domnívá se Wolfgang Warnecke, šéf pro oblast inovací z petrolejářské společnosti...  celý článek

Škoda Fabia
Test servisů: laik je vydán napospas

Jdete k doktorovi s bolavou pravou rukou, ten vám zhmoždí loket na levé a předepíše léky na astma. Nějak tak jsme dopadli, když jsme chtěli prověřit, jak si...  celý článek

Yamaha MT-07 Tracer
Cestovatelský speciál Yamaha MT-07 Tracer je klasické dvoukolové SUV

Jak to dopadne, když vezmeme drsného chlapíka z ulice a obaleného do kapot ho přinutíme nosit kufry? Kupodivu se zavazadly nešvihne zlostně do kouta. Právě...  celý článek

Peugeot Pick Up
Autofotka týdne: Peugeot má auto pro Afriku, je to starý nissan z Číny

Peugeot Pick Up je možná jeden z nejbizarnějších přírůstků mezi autonovinkami letošního roku. Francouzská automobilka se s ním chce ve velkém stylu vrátit na...  celý článek

Další z rubriky

Peugeot Pick Up
Autofotka týdne: Peugeot má auto pro Afriku, je to starý nissan z Číny

Peugeot Pick Up je možná jeden z nejbizarnějších přírůstků mezi autonovinkami letošního roku. Francouzská automobilka se s ním chce ve velkém stylu vrátit na...  celý článek

KIA Stonic
OBRAZEM: Prolezli jsme novinku Kie, Stonic nahrazuje oblíbené MPV

Stonic je nejnovější přírůstek do nabídky korejské Kie. Automobilka pevně usazená v Evropě novinkou rozšiřuje nabídku SUV a zároveň nahrazuje oblíbené malé MPV...  celý článek

Volkswagen Polo
Nový VW Polo je venku, rovnou i jako 200koňové GTI

Dvě stovky koní měl před deseti lety Volkswagen Golf GTI, teď má stejný výkon o třídu menší model Polo. Druhý nejdůležitější model německé značky (právě po...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.