Nejmenší citroën, který se společně se svými dvojčaty Toyotou Aygo a Peugeotem 107 vyrábí v kolínské fabrice TPCA, se představí tento měsíc. Oživení designu se u okatého miniauta projevilo hlavně vpředu. Designéři vyřízli v nárazníku velký otvor pro mřížku chladiče. Ve vyšších výbavách bude ještě zdůrazněn chromovým orámováním.
Změny se dotkly také detailů v interiéru. Nabídku obohatí nové nejluxusnější provedení Exclusive, které dostane kůží čalouněný interiér a další exkluzivní doplňky. Samozřejmostí bude klimatizace, litá kola a autorádio s CD přehrávačem.
Citroën C1 také dostane dvě nové barvy laku (odstín šedé a modré) a nové vzory potahových látek čalounění interiéru.
Nabídka motorů se nemění. Základní jednotkou zůstává litrový tříválec s výkonem 68 koní a maximem krouticího momentu na 93 newtonmetrech, který vystačí na sto kilometrů jízdy se 4,5 litru benzinu. Kdo žádá silnější variantu, dostane turbodiesel 1,4 HDi s výkonem 54 koní a 130 newtonmetry s kombinovanou spotřebou 4,1 l/100 km.
Stávající podoba Citroënu C1