Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Autosalonfotka týdne: Ostrý civic, na kterém vidíte, že nic nevidíte

aktualizováno 
Takové auto se na autosalonech často nevidí. Honda přivezla do Ženevy maskovaný prototyp, který brousí okruh Nürburgring a testuje úpravy nejostřejšího civicu. Dnes už vypadá chystaný Civic Type-R zase trochu jinak a chystá se na oficiální představení, které by se mělo odehrát přibližně za rok touto dobou.

Maskovaný prototyp Hondy Civic Type-R na autosalonu v Ženevě | foto: Michal Šafránek, iDNES.cz

Civic Type-R má být nejostřejším hatchbackem s pohonem předních kol, motoráři nasadili na benzinový dvoulitrový čtyřválec přeplňování, kterým se chtějí dostat k výkonu okolo tří set koní. To je u Hondy převrat, japonská automobilka je totiž proslavená točivými atmosferickými benzinovými motory.

Fotogalerie

Hlas cirkulárky do výšin vytočeného motoru, na který hondisté přísahají, s příchodem turba trochu zhrubne, ale na výkony to má mít vliv jen pozitivní.

I přes maskování je vidět, že nový Type R dostane agresivnější vzhled díky spojlerům a dalším aerodynamickým doplňkům. Už základní civic má skvělou aerodynamiku, danou z velké části i tím velmi podivným designem. Vděčí mu i za dobrou spotřebu. Ale křídlo na zádi Type R má jiný úkol: vylepšit stabilitu ve vysokých rychlostech.

Může se hodit

Líbí se vám Honda Civic? Vyberte si svůj nový vůz na Automodul.cz.

Finální podobu nejostřejšího civicu ukazuje na autosalonu v Ženevě zářivě rudý koncept (více čtěte zde).

Maskovaný prototyp Hondy Civic Type-R na autosalonu v Ženevě

Maskovaný prototyp ale budí na autosalonu více pozornosti. Má na sobě speciální maskovací polep. Když takové auto uvidíte, kvůli speciální textuře, která jakoby vám tančila před očima, se hůře rozpoznávají prolisy a linie karoserie. Se speciálně vyvinutými vzory si špatně poradí i čočky zvědavých fotoaparátů.

Autor:




Nejčtenější

Porsche 919 Hybrid, závodní speciál pro Le Mans se představil na autosalonu v...
Maratonské závodní speciály by mohly přejít na vodík

Slavný závod 24 hodin Le Mans ukázal v minulých letech několikrát, že zde spolu mohou velmi těsně soupeřit auta s různými koncepcemi pohonu. FIA a organizátor...  celý článek

O uplynulém víkendu se ve francouzském Le Mans jel slavný čtyřiadvacetihodinový...
OBRAZEM: 24 hodin plných adrenalinu a únavy, to je slavné Le Mans

O uplynulém víkendu se ve francouzském Le Mans jel slavný čtyřiadvacetihodinový závod. Favorité na vítězství měli letos velké potíže a o dramata nebyla nouze....  celý článek

(Ilustrační snímek)
Přežije Tesla rok 2017? Letošní léto pro ni má být přelomové

Technologická společnost a automobilka Tesla by do konce roku měla přijít se svým prvním „lidovým vozem“ a rozběhnout výrobu v největší továrně na baterie.   celý článek

Land Rover Discovery
První jízda: Nový Land Rover Discovery má vzhled elegána a duši drsňáka

Není na světě mnoho aut snoubících luxus a ortodoxní offroadové schopnosti. A „disko“ má navíc značné charisma.  celý článek

Závod elektromobilů Wave 2017
Závod od zásuvky k zásuvce. Nadšenci s elektroauty objeli Švýcarsko

Více než stovka elektromobilů překonala kopcovité Švýcarsko. Auta do zásuvky se vydala na 1 600 kilometrů dlouhou cestu okolo této alpské země.  celý článek

Další z rubriky

Závod elektromobilů Wave 2017
Závod od zásuvky k zásuvce. Nadšenci s elektroauty objeli Švýcarsko

Více než stovka elektromobilů překonala kopcovité Švýcarsko. Auta do zásuvky se vydala na 1 600 kilometrů dlouhou cestu okolo této alpské země.  celý článek

(Ilustrační snímek)
Přežije Tesla rok 2017? Letošní léto pro ni má být přelomové

Technologická společnost a automobilka Tesla by do konce roku měla přijít se svým prvním „lidovým vozem“ a rozběhnout výrobu v největší továrně na baterie.   celý článek

Porsche 919 Hybrid, závodní speciál pro Le Mans se představil na autosalonu v...
Maratonské závodní speciály by mohly přejít na vodík

Slavný závod 24 hodin Le Mans ukázal v minulých letech několikrát, že zde spolu mohou velmi těsně soupeřit auta s různými koncepcemi pohonu. FIA a organizátor...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.