Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Maskovaný mercedes v Praze: parádní kombík trénuje před premiérou

aktualizováno 
Již tradičně znají chystané mercedesy ještě před uvedením Pražáci. Díky třem českým vývojovým kancelářím, které na nových mercedesech pracují, se zamaskované prototypy prohánějí po pražských silnicích stále intenzivněji. Na spadnutí je teď premiéra stylového kombíku doplňujícího čtyřdveřové kupé CLS. Černý prototyp s neobvyklým batohem na zádech nafotil čtenář iDNES.cz.

Zamaskovaný prototyp Mercedesu CLS Shooting Brake | foto: Čtenář iDNES.cz

Automobilka Daimler vyrábějící mercedesy má v České republice tři vývojová centra MBtech. Jedno v Plzni na Borech, druhé v pražských Stodůlkách a třetí v Mladé Boleslavi. Pražská laboratoř v ulicích metropole simuluje hlavně městský provoz.

V maskování teď trénuje na pražské dlažbě stylový kombík modelu CLS. Pod nevzhledným maskováním je schovaný krásný zadek s hodně skloněným oknem víka kufru.

Nový Mercedes CLS s karoserií Shooting Brake se představí za necelý měsíc na neobvyklém místě. Pro premiéru si stylový kombík vybral podle informací serveru GTSpirit goodwoodský festival rychlosti. Legendární sraz sportovních speciálů letos probíhá od 29. června do prvního července.

Zamaskovaný prototyp Mercedesu CLS Shooting Brake

Podobu chystaného modelu už víceméně známe díky dva roky starému konceptu, který se představil na autosalonu v Pekingu. Více o konceptu čtěte zde

Nová verze CLS má dostat stejnou nabídku motorů jako už prodávaný sedan oblečený jako kupé. V ceníku budou dva nafťáky 250 CDI (204 koní a 500 Nm) a 350 CDI  (265 k a 620 Nm) a tři benziňáky: 350 (306 k a 370 Nm) a 500 V8 4.7 Biturbo s výkonem 408 koní a točivým momentem 600 Nm.

Komu je to málo, může mít provedení CLS63 AMG s  biturbo osmiválcem o výkonu 525 koní a sedmi stovkami newtonmetrů. Ve verzi AMG Performance má 5,5litrový motor dokonce 557 koní a 800 kroutících newtonmetrů.





Nejčtenější

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Maskované BMW X2
OBRAZEM: BMW X2 se pomalu odhaluje, má digitální maskáče

Premiéra nového BMW X2 se blíží, v plné parádě se představí za necelý měsíc na autosalonu ve Frankfurtu. Mnichovská automobilka už publikum láká fotkami...  celý článek

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Další z rubriky

Mercedes-Maybach G 650 Landaulet
Největší šílenost autosalonu Ženeva: superluxusní gazík

Na celém světě se terénní auta označují jako "džíp", ale u nás se jim často říká "gazík". Je to na počest legendárního sovětského vozu GAZ-69. Mercedes G dnes...  celý článek

Peugeot Pick Up
Autofotka týdne: Peugeot má auto pro Afriku, je to starý nissan z Číny

Peugeot Pick Up je možná jeden z nejbizarnějších přírůstků mezi autonovinkami letošního roku. Francouzská automobilka se s ním chce ve velkém stylu vrátit na...  celý článek

Rolls-Royce Phantom
Smekněte, jeho výsost Phantom přijíždí. Nový rolls je chrám ticha

Když se ten antický chrám masky chladiče z ručně leštěné oceli, za kterou se diskrétně převaluje dvanáctiválec, valí bulvárem, ulice ztichne. Být designérem...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.