Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Maybach Landaulet: kabrio pro ropné magnáty

  15:15aktualizováno  15:15
Mercedes nabídne v bohatých arabských zemích luxusní limuzínu Maybach s karoserií landaulet, která patřila k vozům automobilové historie. Otevřený maybach bude patřit k nejdražším autům světa, na cenovce v eurech má být za dvěma jedničkami naskládáno pět nul, tedy přibližně třicet milionů korun.

Maybach 62 Landaulet | foto: Maybach

Zatímco přední řadu sedadel landauletu zakrývá jako obvykle střecha, zadní část je kabrioletem.

Vůz označovaný výrobcem zatím jako studie dostal dvoubarevnou kombinaci. Přední sedadla a okolní interiér zahalila černá kůže a plast, na zadních sedadlech je vše v bílé.

Jakmile začne pršet, ochrání majitele sedícího na zadním sedadle plátěná střecha. Šoférovi pomůže se střechou elektromotor, jeho práce trvá 16 vteřin.

Nic se nemění pod kapotou studie na základech Maybachu 62S. Pracuje tam dvanáctiválec s šestilitrovým objemem, výkonem 612 koní a maximálním kroutícím momentem 1000 newtonmetrů

Maybach Landaulet se už brzy představí na autosalonu v Dubaji, kde se pokusí zaujmout tamní boháče. Automobilka prý plánuje sériovou výrobu 20 takovýchto polootevřených limuzín. Podle německého magazínu Autobiild má stát 1,1 milionu euro, zařadí se tak mezi nejdražší auta světa.

Maybach 62 LandauletMaybach 62 LandauletMaybach 62 Landaulet



Maybach 62 LandauletMaybach 62 LandauletMaybach 62 Landaulet



Maybach 62 LandauletMaybach 62 LandauletMaybach 62 Landaulet




Autoři:




Nejčtenější

Škoda Fabia 1.2 TSI 63 kW
Jaká je Škoda Fabia 1.2 TSI?

Podívali jsme se na zoubek ojeté Fabii s motorizací 1.2 TSI o výkonu 63 kW ve výbavě SPORT. Na co si dát pozor a kam se auto hodí?  celý článek

Angela Merkelová ve čtvrtek vystoupila ve Spolkovém sněmu (27. dubna 2017)
Merkelová je naštvaná na německé automobilky

Německá kancléřka Angela Merkelová je naštvaná a rozčilená na německé automobilky. Důvodem je způsob, jakým automobilový průmysl využil mezer v pravidlech,...  celý článek

Řidičovy ruce kryjí stylové blastery.
Speciál pro vysokorychlostní turistiku má duši supersportu

Recept na výrobu tohohle bombarďáku není složitý. Vezměte jeden supersport, odmontujte maximum kapotáže, instalujte zvýšená řídítka, vysoké plexi, cestovní...  celý článek

Dřevěný sanitní vůz (v pozadí) z první světové války tahal pár koní.
Autofotka týdne: Kolářský mistr dá do kupy i sanitku z 1. světové války

Kolář Aleš Uherka právě renovuje dřevěný sanitní vůz z první světové války, který tahal pár koní. Jde o muzejní exponát z rakouského města Laa an der Thaya. Na...  celý článek

Nové logo Škoda
Škoda pokračuje ve vývoji levného auta pro rozvojové trhy

Koncernu Volkswagen už roky chybí ultralevné modely pro rozvojové trhy. Takový projekt se naposledy pokoušel vytvořit s indickou automobilkou Tata a hlavní...  celý článek

Další z rubriky

Volkswagen Polo
Nový VW Polo je venku, rovnou i jako 200koňové GTI

Dvě stovky koní měl před deseti lety Volkswagen Golf GTI, teď má stejný výkon o třídu menší model Polo. Druhý nejdůležitější model německé značky (právě po...  celý článek

Nový facelift Škoda Rapid Spaceback
Vylepšený rapid je venku: tříválcové TSI a internet na palubě

Rapid se po pěti letech dočkává faceliftu. Škoda představuje oficiálně první fotky a informace. Obě karosářské verze rapidu liftback i spaceback (hatchback)...  celý článek

Maskovaný Hyundai i30 N zachycený začátkem července na dálnici
Fotošpionáž: Ostrý hyundai z Nošovic trénuje i v Česku

Korejská automobilka chystá představení ostré verze modelu i30, který se vyrábí ve slezských Nošovicích. Čtenář iDNES.cz načapal jeho maskovaný prototyp na...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.