Neobvylá přeprava ve speciálním proskleném kontejneru má za cíl nejen vzbudit pozornost, ale také zdůraznit historii značky. Vždyť v dobách největší slávy německé automobilky byly právě parníky jediným dopravním prostředkem, kterým se mohli lidé do Nového světa dostat.
Neobvyklá cesta začala již v pondělí, kdy nevelké dílny v německém Sindelfingenu opustil Maybach 62 v hodnotě 360 tisíc euro (10,7 miliónu Kč). Poté následovalo nalodění na proslulou loď v britském Southamptonu.
Domovské město opustil premiant za bujarého povzbuzovaní 330ti zaměstnanců. O těch se management vyjadřuje s neobvyklou hrdostí. Jde prý o vysoce kvalifikované profesionály, kteří při ruční montáži luxusního vozu nepřipustí jedinou chybičku.
Ročně by měl Maybach vyrobit přibližně tisíc vozů, přičemž většina prý skončí ve vozových parcích milionářů ve Spojených státech. Levnější model Maybach 57 (310 tisíc euro) by se měl prosadit i v Evropě či u šejků na Blízkém východě.
Maybach se po 62 letech vrací na trh nejluxusnějších limuzín. |