Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Maybach: snob míří do terénu

  19:54aktualizováno  19:54
Pro ty, kteří mysleli, že luxus v kategorii terénních automobilů končí u "vyšlechtěných" variant Porsche Cayenne, BMW X5, nebo Range Roveru německý výrobce superluxusních a superdrahých vozů připravuje lahůdku.

Už nebudeme muset trpět v nepohodlí a spartánském interiéru Mercedesu ML nebo G. Maybach SUV přijíždí.


Dle dostupných informací Maybach začal s vývojem dalšího modelu. Protentokrát se rozhodl pro třídu offroadů. Zákazníky si bude model, který bude využívat zkrácenou platformu příštího Mercedesu třídy S, hledat především na Středním východě a v Americe. Luxusní "čtyřkolka" bude sdílet mnoho ze svého interiéru ze stávajících modelů 57 a 62.


Maybach SUV  bude pohánět přeplňovaný dvanáctiválec V12  o výkonu 373 kW, na kola bude výkon přenášet automatická šestistupňová převodovka. SUV  bude mít samonosnou karoserii se zesílenými prvky. O bezpečí posádky se postará lehký, ale extrémně tuhý pomocný rám.

Vzduchové odpružení umožní nastavit světlou výšku dle druhu terénu a rychlosti - to vše manuálně či automaticky.


Systém pohonu všech kol bude odvozen od systému 4Matic z produkce DaimlerChrysler. Elektrická a elektronická výzbroj, též z budoucího Mercedesu třídy S, bude napomáhat řidiči ve všech činnostech.


Lze očekávat, že i v případě terénního Maybachu půjde především o přepych a exhibici luxusu. V interiéru naleznou pasažéři pohodlí ve třech řadách, každé z křesel bude mít vlastní hydraulický pohon.

Za mírný příplatek budou moci případní zájemci obdivovat noční oblohu skrz skleněnou střechu á la Peugeot 307SW.


Potenciální kupci budou muset notně zatřepat měšcem, budou-li chtít mít Maybach SUV ve své garáži. Musí však ještě chvíli počkat - alespoň do r. 2006, na přechodnou dobu se prozatím budou muset poohlédnout u konkurence.
  

Maybach SUV - interiér

Maybach SUV

Autoři:




Nejčtenější

Maskované BMW X2
OBRAZEM: BMW X2 se pomalu odhaluje, má digitální maskáče

Premiéra nového BMW X2 se blíží, v plné parádě se představí za necelý měsíc na autosalonu ve Frankfurtu. Mnichovská automobilka už publikum láká fotkami...  celý článek

Ford Ranger doublecab 2.2 TDCI
Ford Ranger je stylový pracant. Nezaváhá ani na dlouhé expedici

Pick-upy už dávno nejsou jen pracovní auta pro farmáře a stavaře, prodělávají vývoj a podobně jako off-roady přidávají na komfortu. Jsou uhlazenější a...  celý článek

KTM 1290 Super Duke R
Superufon není nic pro začátečníky. Vražedné sklony mírní elektronika

Existuje motorka která po celotýdenním dojíždění do práce dokáže předvést víkendový masakr na okruhu a odtud odjet třeba na dovolenou? Po testu patrně...  celý článek

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Nissan Qashqai
Qashqai slaví deset let, láká na luxusní detaily a neustálé inovace

Udržet se na vrcholu je ještě těžší než se na něj dostat. Proto Nissan společně s faceliftem modelu Qashqai rovnou slibuje další vylepšení.  celý článek

Další z rubriky

Peugeot Pick Up
Autofotka týdne: Peugeot má auto pro Afriku, je to starý nissan z Číny

Peugeot Pick Up je možná jeden z nejbizarnějších přírůstků mezi autonovinkami letošního roku. Francouzská automobilka se s ním chce ve velkém stylu vrátit na...  celý článek

Volkswagen Polo
Nový VW Polo je venku, rovnou i jako 200koňové GTI

Dvě stovky koní měl před deseti lety Volkswagen Golf GTI, teď má stejný výkon o třídu menší model Polo. Druhý nejdůležitější model německé značky (právě po...  celý článek

Mazda CX-5
První jízda: Mazda CX-5 okouzlí i odpůrce SUV

Samotné Mazdě o právě představené CX-5 s velkým čumákem občas ujede, že to velký facelift. Na druhou stranu provedli konstruktéři tolik změn, že by takový vůz...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.