náhledy
Dvojka dorazí na podzimní pařížský autosalon v sériovém provedení. V Ženevě je jako ochutnávka koncept. Oproti kompaktní stávající generaci bude o kus větší, možná přeroste čtyřmetrovou hranici.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
S dvojkou je to jak na houpačce. Krabicovitá první Mazda 2 byla praktické prostorné auto. Druhá generace byla úplně jiná, radikálně se zmenšila, shodila kila a stala se jedním z nejmenších aut své kategorie. Třetí vydání zas povyroste.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Ženevský koncept, který se od sériového provedení liší jen v detailech, má přes čtyři metry, přesně 4 070 milimetrů, to je o patnáct centimetrů víc, než má dnešní Mazda 2.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Mazda 2 Hazumi Concept
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Mazda Hazumi v Ženevě představuje také novou turbodieselovou patnáctistovku. Nový čtyřválec je tu spojený s šestistupňovým automatem.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Mazda 2 Hazumi Concept
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Nová Mazda 2 se podělí o platformu s Toyotou Yaris, výroba má probíhat v mexické fabrice Mazdy v městě Salamanca.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Mazda 2 Hazumi Concept
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Šířka je 1 730 a výška 1 450 mm. Rozvor je o deset centimetrů delší než u stávající dvojky, mezi nápravami je 2 585 mm.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Sériové provedení dostane klasické kliky místo zapuštěných a konvenčnější kola, v Ženevě stojí na pneumatikách 215/45 R18.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz