Mercedes-AMG GT
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Mercedes-AMG GT
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Mercedes-AMG GT
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Mercedes-AMG GT
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Mercedes-AMG GT
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Mercedes-AMG GT
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Mercedes-AMG GT
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Mercedes-AMG GT
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Mercedes-AMG GT
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Mercedes-AMG GT
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Mercedes-AMG GT
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Mercedes-AMG GT
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Mercedes-AMG GT
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Mercedes-AMG GT
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Mercedes-AMG GT
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Mercedes-AMG GT
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Mercedes-AMG GT
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Mercedes-AMG GT
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Mercedes-AMG GT
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Nečekaně velký zavazadlový prostor o objemu 350 litrů pojme bez potíží.golfové náčiní nebo hokejovou výstroj.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Zeleno-černé zebrované provedení se v průběhu roku objevilo i na špionážních fotkách, které zveřejnila sama automobilka.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Stejně maskovaných prototypů bylo v areálu AMG v Affalterbachu k vidění zhruba dvacítka.
Autor: Daimler
Osmiválec má suchou klikovou skříň vyrobenou z kovaného hliníku.
Autor: Daimler
Karbono-keramické brzdové kotouče budou za příplatek u provedení GTS.
Autor: Daimler
Hliníkový skelet karosérie je mimořádně tuhý a váží jen 231 kg.
Autor: Daimler
Sedmistupňová dvouspojková převodovka je kvůli optimálním rozložení hmotnosti umístěna u zadní hnané nápravy. Této koncepci se říká "transaxle".
Autor: Daimler
Dvojice turbodmychadel je u nového motoru AMG umístěna v prostoru mezi řadami válců. Toto řešení zrychluje jejich účinnost, zlepšuje emise a v neposlední řadě dává motoru kompaktnější tvar.
Autor: Daimler
Moderní osmiválec má poměrně kompaktní rozměry a suchou hmotnost jen 209 kg.
Autor: Daimler
Nový, dvakrát přeplňovaný "čtyřlitr" při dynamické zkouška na testovací stolici.
Autor: Daimler
Testování dynamických vlastností motoru.
Autor: Daimler
Zkompletovaný agregát AMG V8 4,0i bi-turbo.
Autor: Daimler
U AMG mají zvláštní výrobní filozofii nazvanou "one man, one engine". Celou montáž motoru provádí vždy jen jedna osoba, která jej po zkompletování osadí ozdobnou plaketou se svým podpisem.
Autor: Daimler