Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Mercedes má nové kupé třídy C. Vypadá elegantněji a dospěleji

  12:00aktualizováno  12:00
Mercedes pokračuje v obměně modelových řad. Nového provedení se dočkalo i dvoudveřové kupé třídy C. Novinka přebírá designový jazyk z nejvyšší řady S.

Mercedes-Benz C Coupé | foto: Mercedes-Benz

O tom, že Mercedes připravuje nové kupé odvozené od sedanu třídy C, se mluví už dlouho. Až nyní je ale nové C Coupé oficiálně představené. Výstavní premiéru si odbude na autosalonu ve Frankfurtu.

Fotogalerie

Nové kupé má elegance na rozdávání. Dvoudveřový vůz nepostrádá ani sportovního ducha, o žádný výkonný sporťák však nejde. Toho se dočkáme až s příchodem vrcholné verze AMG. Tu stuttgartský výrobce ohlásí zítra, 19. srpna.

Stejně jako sedan třídy C, tak i odvozené kupé svým vzhledem odkazuje na vrcholnou třídu S. Novinka tak nepostrádá až aristokratický styl, který podtrhují větší rozměry.

Oproti předchůdci je nové kupé o 95 milimetrů delší než předchůdce a o 40 milimetrů širší. Rozvor se protáhl o 80 milimetrů. Podvozek je oproti sedanu nižší o 15 milimetrů. Standardně jsou dodávána 17palcová kola, paket AMG přináší 18palcová kola.

Mercedes-Benz C Coupé

Paket AMG se dále může pochlubit „diamantovou“ přední masku. Zejména s ní vypadá novinka opravdu povedeně. Mírně se svažující střecha nepůsobí agresivně, uvidíme ale, kolik místa zbude pro zadní pasažéry.

Může vás zajímat

Mercedes Třída C 220 CDI 2008

Mercedes Třída C 220 CDI 2008

Cena 237.999,-Kč včetně DPH

Více na Automodul.cz.

Přední část vozu se nijak výrazně neliší od sedanu třídy C. Zadní svítilny jsou umístěny horizontálně, tedy stejně jako u vrcholného kupé třídy S. Efektní je odtrhová hrana víka kufru.

Interiér se nese v duchu posledních mercedesů. Opět tedy na středovém panelu najdeme nijak elegantně nepůsobící „tablet“, jeho výhodou je ale skvělá pozice v zorném poli řidiče.

Klimatizace spolupracuje s navigací a při vjezdu do tunely přepne na vnitřní okruh. Při uvedení bude k dispozici provedení Edition 1. To má čalouní z hnědé kůže s tyrkysovým prošíváním.

Mercedes-Benz C Coupé

Mercedes se pochlubil, jaké motorizace zpočátku nové kupé dostane. Půjde o šest pohonných jednotek, čtyři benzinové a dva turbodiesely. Kdo chce sportovní kupé s turbodieselem, tak si bude moci vybrat mezi čtyřválci s 175 kW nebo 150 kW.

Benzinová nabídka začíná u motoru C 180, což je čtyřválec s objemem 1,6 litru a výkonem 115 kW. Další tři benzinové jednotky jsou dvoulitrové čtyřválce. Provedení C 200 má výkon 135 kW, provedení C 250 155 kW. Prozatímním vrcholem je provedení C 300 s výkonem 180 kW.

Objednat si lze vzduchové pérování Airmatic. To má režimy Eco, Comfort, Sport, Sport+ a Individual. Běžné odpružení pomocí ocelových pružin nabízí dvě varianty Agilility Control a Sport. Bezpečností výbavu tvoří například tempomat fungující až do 200 km/h, hlídání vyjetí z jízdních pruhů či brzdový asistent.

Autor:






Nejčtenější

Škoda 1101 Tudor
Autofotka týdne: První poválečná škodovka slaví sedmdesátiny

Jméno dostala první poválečná škodovka z angličtiny. Dnes už nepoužívaný termín „tudor“ označuje obecně typ dvoudveřové karoserie, vychází z anglického...  celý článek

Čínská kopie modelu Jawa 250 se jmenuje Xingfu
Bizar na dvou kolech: čínská jawa, sovětské BMW a skútr od Harleye

V historii motocyklů a skútrů existuje řada modelů, u kterých ani skalní znalci motocyklů na první pohled nemají šanci uhádnout značku a výrobce...  celý článek

Expediční Tatra 72 manželů Baumových
První tatra kolem světa. Cestovali s ní manželé Baumovi v roce 1935

Přezdívkou „Miss Australia“ nazývali láskyplně svoji expediční tatru Jiří a Růžena Baumovi, kteří s ní v roce 1935 podnikli cestu kolem světa. Jak se dá...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.