Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Superluxusní jachta na kolech. Mercedes S se valí ve verzi kabrio

aktualizováno 
Modelová řada S od Mercedesu se rozrostla o nového člena. Po sedanu a kupé tu máme kabriolet. A to kabriolet luxusní a čtyřmístný, který v nabídce stuttgartské značky dlouho chyběl.

Mercedes-Benz S Cabriolet | foto: Mercedes-Benz

Řada S je vrcholem nabídky Mercedesu. Sedany řady S nahradily nepovedené oživení samostatné značky Maybach. Do řady S patří také luxusní kupé, ze kterého vychází nový kabriolet. Ten pojme čtveřici pasažérů, kteří mohou cestovat v opravdu velkém stylu.

Design kabrioletu, který na délku přesahuje pět metrů, nenechá nikoho na pochybách, že svezení s ním bude zážitkem. Plátěná stahovací střecha se dá stáhnout do rychlosti 60 km/h a samotné stáhnutí a natáhnutí trvá jen 20 sekund. Plátěná třívrstvá střecha může být vyvedena v černé, tmavě modré, tmavě červené či béžové barvě.

Fotogalerie

Vzhled nového luxusního kabrioletu vychází z již prodávaného kupé. S kupé má nový kabriolet 60 procent společných dílů. Vůz s délkou 5 027, šířkou 1 899 a výškou 1 477 milimetru působí majestátně, přitom nijak extravagantně. Jak jsme u mercedesů zvyklí, tak je i nový kabriolet vcelku konzervativní.

Výrazně působí přední LED světlomety a přední maska s „3D“ pláství známou už z jiných modelů německé značky. Vozu to sluší s nataženou střechou i bez ní. Vývojáři zapracovali na aerodynamice, která je jedna z nejlepších v daném segmentu. Součinitel aerodynamického odporu je 0,29.

Povedená je i zadní partie nového mercedesu, které dominují horizontálně tvarované zadní světlomety. Ty spojuje elegantní chromovaná lišta. Boční prolisy podtrhují dynamiku vozu, aniž by působily rušivě.

Interiér poskytne až čtyřem cestujícím pocit plavby na luxusní jachtě. Místa je pro všechny dostatek, kožené sedačky jsou dimenzovány velkoryseji než sedací souprava ve vile majitele. Místo tradiční přístrojové desky má řidič před sebou obří displej s jemným rozlišením. Na středovém panelu nad sportovně působícími čtyřmi vývody větrání se nachází další obří displej.

Mercedes-Benz S Cabriolet

Svezení s nebem nad hlavou zpříjemní automatický větrný deflektor Aircap, stejně jako vytápění pro krky pasažérů Airscarf. Vyhřívaná mohou být nejen přední sedadla, ale i ta zadní. Nechybí ani vyhřívaná loketní opěrka. Klimatizace Thermotronic má inteligentní mód, který sám upraví vytápění či chlazení v závislosti, zda je střecha natažená či stažená.

Může vás zajímat

Mercedes Třída E 350 2009

Mercedes Třída E 350 2009

Cena 570.000,-Kč včetně DPH

Více na Automodul.cz.

Zatím byly oznámeny dvě motorizace pro nový luxusní kabriolet. Prozatímní základ tvoří verze S 500 s 4,7litrovým osmiválcem. Ten má výkon 335 kW a točivý moment 700 Nm. Model S 500 Cabriolet má devítistupňový automat.

Vrcholem je provedení Mercedes-AMG S 63 Cabriolet, která má dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu pět a půl litru. Jeho maximální výkon činní 430 kW a točivý moment dosahuje 900 Nm. Vrcholný kabriolet používá sedmistupňový automat. Na přání mohou mít obě varianty pohon všech kol. Standardní výbavou je adaptivní vzduchový podvozek Airmatic.

Cenu a dostupnost nového kabrioletu Mercedes odtajní na autosalonu ve Frankfurtu, který dnes (15. září) otevírá. Cenovka nebude nízká. Kupé třídy S 500 začíná na ceně 3 250 000 korun. Kupé v provedení AMG S 63 potom vyjde na 4 640 000 korun. Kabriolet bude jistě ještě dražší.

Autor:




Nejčtenější

crashtest
VIDEO: Unikátní crashtest rozbil Porsche 911 na cimprcampr

Oranžové porsche se rozjede v laboratoři proti deformovatelné překážce - inženýři německého autoklubu ADAC pracují na dalším ze svých crashtestů. Světla svítí,...  celý článek

Do konce války v roce 1945 bylo vyrobeno pouhých 630 vozidel známých pod...
Volkswagen vznikl před 80 lety, je největší automobilkou Evropy

Německá automobilová skupina Volkswagen, jejíž součástí je od roku 1991 i česká Škoda Auto, je dlouhodobě největší evropskou automobilkou. Jejímu založení před...  celý článek

Ford S-MAX
Hledá se auto pro rodinu do 200 tisíc. Pozor na velké oči a drahé díly

V cenové relaci do 200 000 korun se u nás prodá nejvíce ojetých aut. Jaký rodinný vůz v této ceně zvolit? Máme pro vás několik tipů.  celý článek

Studie kupé BMW řady 8
Autofotka týdne: BMW 8 se vrací, je nadpozemsky krásné

BMW řady 8 bylo v devadesátých letech spíš propadákem, zároveň však patří k ikonickým modelům značky i celé jedné éry. V Itálii na prestižním srazu...  celý článek

Dacia Sandero Stepway
O dacie je zájem, čeká se na ně až půl roku. Letos přijede nový duster

Co chystá Dacia? Letos nový Duster a dočkáme se jeho menší verze v podobě malého crossoveru.  celý článek

Další z rubriky

Škoda Citigo
Modernizovaná Škoda Citigo: jemné retuše a stále bez TSI

Nejmenší škodovka je jediným evropským modelem značky, který se nevyrábí v Česku. Citigo se dočkalo faceliftu po pěti letech. Má novou kapotu, masku chladiče,...  celý článek

Volkswagen I.D. Buzz
Hipíci natankují ze zásuvky a nebudou muset řídit. VW vymýšlí nový bus

Budoucnost je elektrická, oznámil loni na podzim Volkswagen, když představil svůj koncept na baterky a k němu celou vizi mobility budoucnosti. Na autosalonu v...  celý článek

Opel Crossland X
Crossland X je další opel do městského terénu

MPV už nefrčí, nahrazují je auta na zvýšeném podvozku. Velmi povedenou a v druhé generaci nedoceněnou Merivu nahradí v nabídce Opelu SUV jménem Crossland X....  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.