Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Superluxusní jachta na kolech. Mercedes S se valí ve verzi kabrio

aktualizováno 
Modelová řada S od Mercedesu se rozrostla o nového člena. Po sedanu a kupé tu máme kabriolet. A to kabriolet luxusní a čtyřmístný, který v nabídce stuttgartské značky dlouho chyběl.

Mercedes-Benz S Cabriolet | foto: Mercedes-Benz

Řada S je vrcholem nabídky Mercedesu. Sedany řady S nahradily nepovedené oživení samostatné značky Maybach. Do řady S patří také luxusní kupé, ze kterého vychází nový kabriolet. Ten pojme čtveřici pasažérů, kteří mohou cestovat v opravdu velkém stylu.

Design kabrioletu, který na délku přesahuje pět metrů, nenechá nikoho na pochybách, že svezení s ním bude zážitkem. Plátěná stahovací střecha se dá stáhnout do rychlosti 60 km/h a samotné stáhnutí a natáhnutí trvá jen 20 sekund. Plátěná třívrstvá střecha může být vyvedena v černé, tmavě modré, tmavě červené či béžové barvě.

Fotogalerie

Vzhled nového luxusního kabrioletu vychází z již prodávaného kupé. S kupé má nový kabriolet 60 procent společných dílů. Vůz s délkou 5 027, šířkou 1 899 a výškou 1 477 milimetru působí majestátně, přitom nijak extravagantně. Jak jsme u mercedesů zvyklí, tak je i nový kabriolet vcelku konzervativní.

Výrazně působí přední LED světlomety a přední maska s „3D“ pláství známou už z jiných modelů německé značky. Vozu to sluší s nataženou střechou i bez ní. Vývojáři zapracovali na aerodynamice, která je jedna z nejlepších v daném segmentu. Součinitel aerodynamického odporu je 0,29.

Povedená je i zadní partie nového mercedesu, které dominují horizontálně tvarované zadní světlomety. Ty spojuje elegantní chromovaná lišta. Boční prolisy podtrhují dynamiku vozu, aniž by působily rušivě.

Interiér poskytne až čtyřem cestujícím pocit plavby na luxusní jachtě. Místa je pro všechny dostatek, kožené sedačky jsou dimenzovány velkoryseji než sedací souprava ve vile majitele. Místo tradiční přístrojové desky má řidič před sebou obří displej s jemným rozlišením. Na středovém panelu nad sportovně působícími čtyřmi vývody větrání se nachází další obří displej.

Mercedes-Benz S Cabriolet

Svezení s nebem nad hlavou zpříjemní automatický větrný deflektor Aircap, stejně jako vytápění pro krky pasažérů Airscarf. Vyhřívaná mohou být nejen přední sedadla, ale i ta zadní. Nechybí ani vyhřívaná loketní opěrka. Klimatizace Thermotronic má inteligentní mód, který sám upraví vytápění či chlazení v závislosti, zda je střecha natažená či stažená.

Může vás zajímat

Mercedes Třída E 350 2009

Mercedes Třída E 350 2009

Cena 570.000,-Kč včetně DPH

Více na Automodul.cz.

Zatím byly oznámeny dvě motorizace pro nový luxusní kabriolet. Prozatímní základ tvoří verze S 500 s 4,7litrovým osmiválcem. Ten má výkon 335 kW a točivý moment 700 Nm. Model S 500 Cabriolet má devítistupňový automat.

Vrcholem je provedení Mercedes-AMG S 63 Cabriolet, která má dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu pět a půl litru. Jeho maximální výkon činní 430 kW a točivý moment dosahuje 900 Nm. Vrcholný kabriolet používá sedmistupňový automat. Na přání mohou mít obě varianty pohon všech kol. Standardní výbavou je adaptivní vzduchový podvozek Airmatic.

Cenu a dostupnost nového kabrioletu Mercedes odtajní na autosalonu ve Frankfurtu, který dnes (15. září) otevírá. Cenovka nebude nízká. Kupé třídy S 500 začíná na ceně 3 250 000 korun. Kupé v provedení AMG S 63 potom vyjde na 4 640 000 korun. Kabriolet bude jistě ještě dražší.

Autor:




Nejčtenější

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Další z rubriky

Peugeot Pick Up
Autofotka týdne: Peugeot má auto pro Afriku, je to starý nissan z Číny

Peugeot Pick Up je možná jeden z nejbizarnějších přírůstků mezi autonovinkami letošního roku. Francouzská automobilka se s ním chce ve velkém stylu vrátit na...  celý článek

Mercedes-Maybach G 650 Landaulet
Největší šílenost autosalonu Ženeva: superluxusní gazík

Na celém světě se terénní auta označují jako "džíp", ale u nás se jim často říká "gazík". Je to na počest legendárního sovětského vozu GAZ-69. Mercedes G dnes...  celý článek

Volkswagen Polo
Nový VW Polo je venku, rovnou i jako 200koňové GTI

Dvě stovky koní měl před deseti lety Volkswagen Golf GTI, teď má stejný výkon o třídu menší model Polo. Druhý nejdůležitější model německé značky (právě po...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.