náhledy
Doménou nového Mercedesu třídy E jsou hlavně komfortní jízdní vlastnosti.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Zavazadlový prostor má objem 530 litrů.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
V interiéru se nová třída E inspirovala hlavně vlajkovou lodí značky, pocit nefalšovaného luxusu a solidnosti na člověka dýchne už při otevření dveří.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Tradičně skvělá je směrová stabilita vozu při vysokých rychlostech.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Použitím moderních materiálů se ve srovnání s předchůdcem podařilo ušetřit až 100 kg pohotovostní hmotnosti.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Ceny na českém trhu začínají na částce 1 188 220 Kč.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Obrovský krok vpřed udělal vnitřní prostor především po vizuální stránce.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Na palubě panuje mimořádně příjemná a vzdušná atmosféra.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Vzduchový systém v zatáčkách aktivně potlačuje boční náklony.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Od dubnového uvedení na trh je k dispozici zatím jen trojice motorů. Pod kapotou nové třídy E slaví svou premiéru dvoulitrový vznětový čtyřválec.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Systém samočinného řízení dokáže měnit směr i bez řidičova zásahu do řízení. Pro změnu jízdního pruhu stačí na dobu dvou sekund pouze aktivovat příslušná směrová světla a vůz provede manévr automaticky.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Samočinný parkovací systém dokáže automaticky zaparkovat i vyparkovat vůz z podélného i příčného stání.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Novinkou jsou třeba airbagy v bezpečnostních pásech, které snižují riziko poranění hrudníku při kolizi.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Z hlediska prostoru nemá interiér prakticky žádné slabiny.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Car-To-X Communication je první sériově vyráběný systém, jehož prostřednictvím je řidič v dostatečném předstihu informován o potenciálně nebezpečné situaci nebo provozních podmínkách na trase.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Pátou generaci populárního manažerského sedanu prezentuje Mercedes předně jako nositele špičkových technologií autonomního řízení.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Hybridní provedení 350e, složené ze zážehového dvoulitru a elektromotoru, nás příjemně překvapilo. Hnací soustava s celkovým výkonem 210 kW (286 K) má solidní potenciál i pro dynamický styl jízdy.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Torzní tuhost celého skeletu se mezigeneračně opět zlepšila.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Samozřejmostí je množství odkládacích přihrádek a kapes.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Nové E-Klasse teď dokazuje, že trojcípá hvězda je zpět na vrcholu technického pokroku.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Moderní palubní systém nabízí podobné možnosti nastavení jako v případě S-Klasse, ale jeho ovládání pořád nepatří mezi nejintuitivnější.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Karosérie má velmi elegantní siluetu a vyvážené proporce.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz