To, že se 26 kusů Mercedesu CLK GTR AMG dostalo na silnice, byla podmínka pro homologaci závodních aut pro závody FIA GT. Auta nasadil Mercedes do závodů v roce 1997 a hned se mu podařilo získat jak týmový pohár, tak absolutní vítězství v sérii, které vybojoval Bernd Schneider. Vítězství Mercedes zopakoval i v následujícím roce.
Produkční auta vyráběla divize AMG v letech 1998 až 1999, takže prodávaný kousek pochází z konce výroby a je označován jako model 2000. Už v době vzniku patřil Mercedes CLK GTR AMG mezi nejdražší sériová auta na světě, tehdejší prodejní cena byla 1,6 milionu dolarů. I proto je aktuální cena nabízeného auta poměrně příznivá, navíc poslední CLK GTR AMG byl na prodej před dlouhými čtyřmi lety.
Mercedes CLK GTR AMG pohání vidlicový dvanáctiválec s objemem 6,9 litru, výkonem 456 kW a masivním točivým momentem 730 Nm. Na zadní kola přenášela výkon šestistupňová sekvenční převodovka a auto je poměrně lehké, váží 1 440 kilogramů. Sériový model se rozjede až na 320 kilometrů za hodinu a z nuly na stovku vystřelí za 3,8 sekundy.
Přesto, že je Mercedes CLK GTR AMG závodní auto s homologací pro běžný provoz, má vcelku bohatou výbavu. Interiér je vyveden v kůži, auto má automatickou klimatizaci, airbagy, audio systém a aby se s ním majitel nezabil v první zatáčce, má taky systém kontroly trakce. Horší je to se zavazadly, těch se do auta moc nevejde. Dvě přidané schránky jsou vestavěné pod výklopnými dveřmi.
Raritní sporťák nabízí floridský obchodník s luxusními auty Ferrari Maserati of Fort Lauderdale, který se, se jeho název napovídá, zabývá především prodejem sportovních aut dvou italských značek. Ale v nabídce má mnoho dalších luxusních aut.
Navíc onen Mercedes CLK GTR AMG není zdaleka nejdražší položkou v nabídce. První dvě příčky drží raritní Ferrari FXX, závodní varianta modelu Enzo. Jedno z nich je dokonce úplně nové s nulou na tachometru. Za FXX si prodejce žádá téměř 44 a 54 milionů korun. Na opačném konci cenového spektra je třeba zánovní BMW 650i kabriolet za 800 000 korun.