Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Mercedes uvádí: CLC a dlouhé nohy modelek

  10:36aktualizováno  10:36
Oficiálně se ukáže až 27. ledna. Už teď ale můžeme prostudovat její svůdné křivky - Eva Padberg.

Eva Padberg se fotí s novým Mercedesem CLC | foto: Mercedes-Benz

Na týden módy do Berlína (27. - 31. ledna) letos vyrazí i milovníci aut. Přesněji mercedesáři, kteří se nemohou dočkat nového kupé CLC.

Na nádraží u staré pošty Postbahnhof bude mít Mercedes dostaveníčko právě s modelkou Evou Padberg.

O inovovaném třídvéřovém céčku víme pouze to, že nevychází ze stávající, nové C třídy Mercedesu, ale využívá techniku předchozí generace. Zato víme, že nejlepším doplňkem k němu je dlouhonohá blondýna...

Novinka má oproti předchůdci víc než tisícovku nových dílů.

Těšit se můžeme na strmější řízení, které vyšlechtí jízdní vlastnosti, obzvláště v případě, že si připlatíte za sportovní podvozek.

CLCčko dostane mimo jiné novější audiosystém. Důležitější jsou ale nové silnější motory. Těšit se můžeme na CLC 200 Kompressor s motorem 1,8 l disponujícím výkonem 135 kW (156 koní - o 13 víc než předchůdce).

"Další v nabídce bude CLC 200, ve které bude stejný motor oplývat silou 184 koní. Šestiválce budou dvouapůl- (204 koní) a tříapůllitrové (272 koní), označené budou jako CLC 230 a CLC 350. Možná se dočkáme u 231koňového třílitru (CLC 280)," uvádí server Germancarscene.

"Turbodiesel bude v nabídce ve verzích se 136 a 170 koňmi (CLC 200 CDI a CLC 220 CDI)."

Mercedes bude vyrábět CLCčko v Brazílii, oficiální premiéra se odehraje začátkem března v Ženevě a prodej odstartuje na jaře.

Eva Padberg se fotí s novým Mercedesem CLC


Autor:




Nejčtenější

Německá kancléřka Angela Merkelová zahájila kampaň před zářijovými...
Německá kancléřka už uvažuje o konci dieselů a kritizuje automobilky

Německý automobilový průmysl se dopustil vážných chyb a přišel o důvěru, je přesvědčena německá kancléřka Angela Merkelová. Řekla to v rozhovoru s televizí...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Maskované BMW X2
OBRAZEM: BMW X2 se pomalu odhaluje, má digitální maskáče

Premiéra nového BMW X2 se blíží, v plné parádě se představí za necelý měsíc na autosalonu ve Frankfurtu. Mnichovská automobilka už publikum láká fotkami...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Nissan Qashqai
Qashqai slaví deset let, láká na luxusní detaily a neustálé inovace

Udržet se na vrcholu je ještě těžší než se na něj dostat. Proto Nissan společně s faceliftem modelu Qashqai rovnou slibuje další vylepšení.  celý článek

Další z rubriky

KIA Stonic
OBRAZEM: Prolezli jsme novinku Kie, Stonic nahrazuje oblíbené MPV

Stonic je nejnovější přírůstek do nabídky korejské Kie. Automobilka pevně usazená v Evropě novinkou rozšiřuje nabídku SUV a zároveň nahrazuje oblíbené malé MPV...  celý článek

Rolls-Royce Bespoke Sweptail
Nejdražší auto světa stojí 300 milionů. Rolls ho stavěl čtyři roky

Kdo byl před půlstoletím anebo ještě dřív přebohatý pan továrník a měl vkus a úroveň, nechal se vozit v autě, které postavil nějaký slavný karosář. Byla to...  celý článek

Volkswagen Polo
Nový VW Polo je venku, rovnou i jako 200koňové GTI

Dvě stovky koní měl před deseti lety Volkswagen Golf GTI, teď má stejný výkon o třídu menší model Polo. Druhý nejdůležitější model německé značky (právě po...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.