Škoda prodala podle údajů o registracích 8066 aut, což je téměř o jedno procento více než loni, a měla tak na trhu podíl 48 procent.
Renault, který skončil druhý, si proti stejnému období loni polepšil téměř o polovinu, když prodal 1292 aut.
Naopak třetí Volkswagen s odbytem 872 aut pět procent ztratil.
Čtvrtý je Peugeot s prodejem 811 vozů, což je zhruba stejně jako loni, pátý Opel zvýšil prodej o třetinu, na 678 aut.
Zatímco prodej nových osobních aut v tuzemsku za leden a únor stoupl o dvě procenta na 16 787 vozů, dovoz ojetých automobilů se zvýšil téměř o 33 procent, na 17 089 aut.
Celkově stoupl počet registrací nových i ojetých osobních a lehkých nákladních aut o 17 procent, na 38 646 vozidel.
V kategorii lehkých užitkových vozů se v prvních dvou měsících roku nejlépe dařilo Volkswagenu, který zvýšil počet nově registrovaných vozů o 43,5 procenta, a to na 663 aut. Následoval Ford, který prodal 604 vozů, tedy o 13 procent více než loni. Třetí Peugeot zvýšil odbyt o 11 procent, na 391 aut. Čtvrtou a pátou příčku obsadily Renault a Opel s prodejem 387, respektive 270 aut.