Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

MG XPower SV - supersport po anglicku

  16:51aktualizováno  16:51
I přes svůj "prototypový" vzhled odladěného závodního speciálu je to co vidíte na obrázcích konečná "civilní" verze MG, které budeme potkávat od příštího roku na evropských silnicích. "XPower SV" představený v těchto dnech na autosalonu v Birminghamu tak bude nejrychlejším seriově vyráběným MG.

 Přívlastek "sériový"však berme s rezervou, management MG jistojistě nezaplaví světové trhy tímto svým supersilným supersportem.

Protože bude v prodeji až od jara příštího roku, máte tedy dost času na to rozhodnout se který z dvou osmiválcových motorů pro Vás bude vhodnější. MG pro toto dvoumístné kupé nabízí motory V8 o výkonech 239 a 301 kW (326/410 koní) první o obsahu 4,6 l, druhý je rovnou pětilitrový. Dle údajú výrobce by méně výkonná verze měla z 0 na 100 zrychlit za 5 sekund a ručička rychloměru by se měla zastavit na maximální hodnotě 270km/h. U výkonnější verze jsou pak tyto hodnoty ještě neuvěřitelnější: 1-100 za 4,5s, maximální rychlost by měla být elektronicky omezena na 315 km/h.

Na karoserii jsou v hojné míře vyžita uhlíková vlákna, podvozek  pak byl svěřen do péče Stevu Randlovi, který má na svědomí civilní verzi McLarenu F1.
MG počítá, že ani pětilitrová verze, pojmenovaná "Club Sport",  nebude postačovat závodníkům, kteří si  XPower SV pořídí. Pro tyto účely výrobce nabízí speciální kit z produkce samotné MG, který ještě zvýší jak výkon, tak atraktivitu vozu (poznámka pro znalce: mluví se dokonce o úpravě nitro).
Nyní si už stačí připravit cca 100 000 euro na základní verzi tohoto monstra a těšit se na jaro.

MG XPower SV

MG XPower SV - boční pohled

MG XPower SV - pohled zezadu

MG XPower SV - interiér

Autoři:




Nejčtenější

Řidičovy ruce kryjí stylové blastery.
Speciál pro vysokorychlostní turistiku má duši supersportu

Recept na výrobu tohohle bombarďáku není složitý. Vezměte jeden supersport, odmontujte maximum kapotáže, instalujte zvýšená řídítka, vysoké plexi, cestovní...  celý článek

Předání nového auta v pražském autosalonu Seat.
Nákupem auta placení teprve začíná a peníze se kutálí, i když nejezdíte

Kolik vlastně ten komfort mít před domem nebo v garáži auto stojí? Leasingové firmy na to mají celá oddělení. I vy si to můžete zkusit aspoň přibližně...  celý článek

Ferrari F40
Jízda s Ferrari F40 je životní zážitek. Nejlepší auto světa slaví 30 let

Ferrari F40, jedno z nejslavnějších aut historie, se představilo právě před třiceti lety, v létě 1987. S perlou, která má cenu desítek milionů, jsme se svezli...  celý článek

Muzeum veteránů v Nové Bystřici sídlí v budově staré industriální textilky. Na...
Cadillac, jeden ze symbolů USA, slaví 115. narozeniny

Cadillac, nejlépe růžový, je jedním ze symbolů svobodomyslného životního stylu i prosperity Spojených států. Firmu, která proslula výrobou luxusních vozů...  celý článek

Veteránský závod Sachsen Classic 2017
OBRAZEM: Smečka škodovek ozdobila veteránský závod u českých hranic

Ne rychlost, ale pravidelnost a přesnost rozhodují o vítězích veteránských setinových rally. Například je třeba ujet 150 metrů za 15 sekund. V druhé půlce...  celý článek

Další z rubriky

Peugeot Pick Up
Autofotka týdne: Peugeot má auto pro Afriku, je to starý nissan z Číny

Peugeot Pick Up je možná jeden z nejbizarnějších přírůstků mezi autonovinkami letošního roku. Francouzská automobilka se s ním chce ve velkém stylu vrátit na...  celý článek

KIA Stonic
OBRAZEM: Prolezli jsme novinku Kie, Stonic nahrazuje oblíbené MPV

Stonic je nejnovější přírůstek do nabídky korejské Kie. Automobilka pevně usazená v Evropě novinkou rozšiřuje nabídku SUV a zároveň nahrazuje oblíbené malé MPV...  celý článek

Dacia Sandero Stepway
O dacie je zájem, čeká se na ně až půl roku. Letos přijede nový duster

Co chystá Dacia? Letos nový Duster a dočkáme se jeho menší verze v podobě malého crossoveru.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.