Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Michal Horáček a jeho vůz, kterému sluší jedině šampaňské

  2:21aktualizováno  2:21
Michal Horáček má velmi loajálního řidiče; pan Kotě nechce prozradit o voze, který řídí, ani slovo.

Řekněte nám, pane Horáčku, aspoň vy pár postřehů, jak si auto užíváte...
Já už vám ale říkal, že o tom autě vlastně moc nevím, ani zda má pohon vpředu, či vzadu…

Nevěřím...
Já opravdu stále nevím, co v tom autě všechno je…

Nepřesvědčil jste mě. To vypadá, jako byste vyhodil patnáct milionů… (Zdá se, že takový argument konečně zabere… pozn. autora)
Ale to víte, že už trochu vím… Postupně objevuji, co všechno to auto má, co umí… A přiznávám, začíná mě bavit stále víc a víc.

To se nedivím…
I když vám řeknu, že vyznat se ve všech těch tlačítkách není snadné. Ještě si je pletu. Tuhle jsem si chtěl vychutnat pohled ven na nebe střechou a místo toho jsem si zatáhl záclonky na bočních oknech. (Na vysvětlenou: maybach má unikátní panoramatickou celoprosklenou střechu, ale bez klasického zatahování; jeho funkci nahrazují tekuté krystaly v mezivrstvě mezi dvěma skly střechy, podle přání posádky se plynule mění jejich průhlednost.)

Takže celkově zatím spokojenost?
To ano. Takhle nějak jsem si čistokrevné auto představoval. Když přijdete na to, že rozkládací stolky z pravého leštěného dřeva skutečně dokonale fungují a můžete na nich při jízdě psát, to mi opravdu udělalo radost. Zatáhnu si panel, který mě oddělí od prostoru řidiče, a můžu vzadu klidně nerušeně pracovat.

Prostě takové auto pro radost ze všedního pracovního dne…
Ano. A když si ho chcete odvšednit, je tu malá lednička se šampaňským.

S pravým šampaňským? Předpokládám, že ne s nějakým sektem?
Ovšemže skutečným šampaňským. To jsem dostal již k vozu. Jen uvažuji, zda si dodatečně ještě neobjednat skleničky ve stříbře, co mi k tomu také nabízeli. Teď vidím, že by maybachovi slušely…

Autoři:




Nejčtenější

Ferrari F40
Jízda s Ferrari F40 je životní zážitek. Nejlepší auto světa slaví 30 let

Ferrari F40, jedno z nejslavnějších aut historie, se představilo právě před třiceti lety, v létě 1987. S perlou, která má cenu desítek milionů, jsme se svezli...  celý článek

Veteránský závod Sachsen Classic 2017
OBRAZEM: Smečka škodovek ozdobila veteránský závod u českých hranic

Ne rychlost, ale pravidelnost a přesnost rozhodují o vítězích veteránských setinových rally. Například je třeba ujet 150 metrů za 15 sekund. V druhé půlce...  celý článek

Předání nového auta v pražském autosalonu Seat.
Nákupem auta placení teprve začíná a peníze se kutálí, i když nejezdíte

Kolik vlastně ten komfort mít před domem nebo v garáži auto stojí? Leasingové firmy na to mají celá oddělení. I vy si to můžete zkusit aspoň přibližně...  celý článek

Tesla Model X P90D Ludicrous
Pouliční nabíječky spustí revoluci, slibuje nadšenec do elektroaut

Až budou stojany pro nabíjení v ulicích, rozvoj elektroaut nic nezastaví, říká majitel vozu Tesla a velký propagátor elektromobilů Martin Hejtmánek.  celý článek

Nové logo Škoda
Škoda pokračuje ve vývoji levného auta pro rozvojové trhy

Koncernu Volkswagen už roky chybí ultralevné modely pro rozvojové trhy. Takový projekt se naposledy pokoušel vytvořit s indickou automobilkou Tata a hlavní...  celý článek

Další z rubriky

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Dřevěný sanitní vůz (v pozadí) z první světové války tahal pár koní.
Autofotka týdne: Kolářský mistr dá do kupy i sanitku z 1. světové války

Kolář Aleš Uherka právě renovuje dřevěný sanitní vůz z první světové války, který tahal pár koní. Jde o muzejní exponát z rakouského města Laa an der Thaya. Na...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.