Každá větší automobilka postupně zařazuje do modelové nabídky kabriolet s kovovou skládací střechou, u Nissanu tato výsada padla právě na nejmenšího z rodiny.
Do "překopání" micry na kupékabriolet 2+2 Nissan plánuje vynaložit 140 miliónů euro - na design, vývoj a přípravu výroby. Produkce odstartuje na podzim 2005 s počáteční kapacitou 20 000 jednotek za rok.
K prvním dodávaným kouskům by evropští zákazníci mohli dostávat slušivého kulicha - odolat pokušení vyzkoušet nový kabriolet je téměř nemožné, ale s nastupující zimou to bez něj bude o zdraví.
Micra C+C se stane prvním kabrioletem Nissanu vyráběným v Evropě. Na jeho vývoji úzce spolupracovalo evropské Nissan Technical Centre s německou karosárnou Karmann - specialistou na střešní systémy kabrioletů.
Nissan chce zkusit zavést speciální (a především velmi logisticky a technicky náročnou) strategii výroby. "Cé+Céčko" by se mělo montovat na stejné lince v Sunderlandu, jako klasická Micra. Karmann bude pouze "on-site" subdodavatelem na střešní systém včetně jeho ukládání do zavazadlového prostoru. Tyto komponenty budou dodávané jako kompletní moduly, montované zaměstnanci, pracujícími v oddělené zóně finální montáže.
Micra není jen pohodové a usměvavé autíčko do města - test čtěte ZDE. Dokáže být i nadupaným, 265 koňovým dravcem - o tom si přečtete TADY. |
Micra C+C se stane prvním kabrioletem Nissanu vyráběným v Evropě. |
Produkce odstartuje na podzim 2005 s počáteční kapacitou 20.000 jednotek za rok. |
Na vývoji úzce spolupracovalo evropské Nissan Technical Centre s německou karosárnou Karmann |
Do "překopání" micry na kupé-kabriolet 2+2 Nissan plánuje vynaložit 140 miliónů euro. |