Velmi dobře si nadále vede model Mini, "remake" britského kultovního auta z 60. let. Od ledna se prodalo již 104.000 vozů této značky a podle společnosti již tak byl překonán plán prodeje tohoto modelu pro celý letošní rok.
Zájem o klíčovou značku BMW se v září zvýšil o 12 procent, příznivci koupili 79.700 vozů. Od počátku roku se těchto aut prodalo již 700.900. BMW tak překonala růst prodeje největšího konkurenta, Mercedes-Benz, který zvýšil odbyt o deset procent. Zájem o motocykly v prvních devíti měsících roku stoupl o šest
procent a společnost v tomto období prodala 83.450 motorek.
Nejrychleji rostoucím trhem pro BMW byla v srpnu Británie, kde se prodej v období leden až září zdvojnásobil na 97.200 vozů. V Británii se velké popularitě těší model Mini. V Itálii, Francii a Španělsku se růst prodeje v prvních devíti měsících pohyboval v rozmezí 26 až 33 procent. V Japonsku se kupní zájem o BMW zvýšil
o 23 procent a v USA o 17 procent, napsala agentura AP.