Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Mini v jezevčíkovité verzi Castagna

  20:33aktualizováno  20:33
Remake slavného Mini slaví úspěchy kdekoliv se objeví a nebýt jeho přemrštěné ceny, byl by dozajista bestsellerem. Takto je pouze drahou hračkou pro movité, kteří se chtějí odlišit. Italská karosárna Castagna však přišla s třídveřovým stylovým kombíkem. Stojí Vám doma "obyčejný" Mini a nevíte, jak ho zatraktivnit?

Lhostejno, máte-li Mini One D nebo Mini Cooper S. Vyrazte s ním do Milána. Tam ho za 10 tisíc euro rozříznou vpůli, nastaví o 25 centimetrů, "vyšlechtí" interiér a auto zase dají dohromady. Přibližně za měsíc a půl máte nejnápadnější a nejstylovější auto v ulici.

Z Miniho je kombík

Carrozzeria Castagna si rozvzpomněla na prodlouženou verzi původního Mini zvanou Countryman. Předek vozu je identický se standardním Mini, "velké věci" se ale dějí od B-sloupku dál. Pětadvacet centimetrů je na autě formátu Mini Cooperu znát, auto je tak dlouhé 3876 milimetrů. Šířka a výška zůstaly nezměněny, pouze díky "dospěláckým"18 palcovým ráfkům vypadá auto mohutněji.  Originální karoserie je nejen prodloužena, ale také náležitě zesílena a vyztužena. Za pozornost stojí boční okna, která "ztloustla" na 6 mm, to kvůli dokonalému odhlučnění.

Pouhé protažení by ale k výjimečné originalitě nestačilo. Na Mini od Castagny

Test Mini One D najdete ZDE.

najdeme na 200 originálních úprav. Italové sází na stylovost a "personalizaci" interiéru - "ušijí" majiteli interiér na míru.

Castagna nabízí tři různá pojetí "dlouhého" Mini:

WAGON - luxusní kombíky vládnou světu

Interiér se tak obléká do měkoučké kůže, rozličné detaily jsou speciálně lakovány, případně pokovovány. U Castagny umí i přemodelovat sedadla, přesně podle tvarů a proporcí vašeho pozadí.

Do zavazadlového prostoru, zvětšeného na 300 decimetrů krychlových, naskládáte sadu ručně šitých kufrů a hurá na dovolenou.

WOODY -  retro na druhou

"Woody wagon" - auta na jejichž karoserii najdeme namísto plechu dřevo. I tento prvek, který automobilky opustily před mnoha lety, dokázali v Miláně zužitkovat. Ušlechtilým dřevem v interiéru se dnes může chlubit kdejaký vůz. Potěšit oko kolemjdoucích pohledem na pečlivou ruční práci truhlářů ale umí jen Mini Woody. Navrch si ještě můžete přiobjednat dvoubarevné lakování karoserie.

Dřevem ale ještě "legrace" nekončí. Největší šok přijde po otevření dveří. Proutěný interiér je šokujícím vyvrcholením této "piknikové" verze.

SUWagon - do přírody do města

Prezentuje Castagna jako dokonalého společníka k víkendovým vyjížďkám za sportem, výlety a dobrodružstvím. Umí zahrát ale i na "ostřejší" notu. Speciální pneumatiky Pirelli, povytažené lemy blatníků a především systém regulace světlé výšky auta napovídá, že kromě odvozu nedělního nákupu nástrahami velkoměsta, zvládne Mini SUWagon i něco navíc.

Majitele-audiofila jakékoliv verze Mini by Castagna, potěší audio a video výbava. Nejzajímavější je zastavěný televizní přijímač a DVD přehrávač, vše samozřejmě v Dolby Sorround kvalitě.

Italská karosárna Castagna přišla s třídveřovým stylovým kombíkem.

Interiér se tak obléká do měkoučké kůže, rozličné detaily jsou speciálně lakovány, případně pokovovány.

U Castagny umí i přemodelovat sedadla, přesně podle tvarů a proporcí vašeho pozadí.

Proutěný interiér je šokujícím vyvrcholením této "piknikové" verze.

Předek vozu je identický se standardním Mini, "velké věci" se ale dějí od B-sloupku dál.

Šířka a výška zůstaly nezměněny, pouze díky "dospěláckým"18 palcovým ráfkům vypadá auto mohutněji.

Pouhé protažení by k výjimečné originalitě nestačilo. Na Mini od Castagny najdeme na 200 originálních úprav.

Italové sází na stylovost a "personalizaci" interiéru - "ušijí" majiteli interiér na míru.

Castagna prezentuje Mini Wagon jako dokonalého společníka k víkendovým vyjížďkám za sportem, výlety a dobrodružstvím.

Mini by Carrozzeria Castagna v Ženevě

Přibližně za měsíc a půl máte nejnápadnější a nejstylovější auto v ulici.

Mini by Carrozzeria Castagna na ženevském autosalonu

Originální karoserie je nejen prodloužena, ale také náležitě zesílena a vyztužena. Za pozornost stojí boční okna, která "stloustla" na 6 mm, to kvůli dokonalému odhlučnění.

Do zavazadlového prostoru, zvětšeného na 300 decimetrů krychlových, naskládáte sadu ručně šitých kufrů a hurá na dovolenou.

Autoři: ,




Nejčtenější

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Maskované BMW X2
OBRAZEM: BMW X2 se pomalu odhaluje, má digitální maskáče

Premiéra nového BMW X2 se blíží, v plné parádě se představí za necelý měsíc na autosalonu ve Frankfurtu. Mnichovská automobilka už publikum láká fotkami...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Další z rubriky

Dacia Sandero Stepway
O dacie je zájem, čeká se na ně až půl roku. Letos přijede nový duster

Co chystá Dacia? Letos nový Duster a dočkáme se jeho menší verze v podobě malého crossoveru.  celý článek

Rolls-Royce Bespoke Sweptail
Nejdražší auto světa stojí 300 milionů. Rolls ho stavěl čtyři roky

Kdo byl před půlstoletím anebo ještě dřív přebohatý pan továrník a měl vkus a úroveň, nechal se vozit v autě, které postavil nějaký slavný karosář. Byla to...  celý článek

Volkswagen Polo
Nový VW Polo je venku, rovnou i jako 200koňové GTI

Dvě stovky koní měl před deseti lety Volkswagen Golf GTI, teď má stejný výkon o třídu menší model Polo. Druhý nejdůležitější model německé značky (právě po...  celý článek

Mercedes Třída E 3,0 350d...
Mercedes Třída E 3,0 350d...

r.v. 2016, naj. 17 430 km, diesel
1 352 624 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.