Stopadesátikoňový minikabriolet se čtyřmi místy pro posádku na necelých čtyřech metrech délky každý nenabízí.
Třešničkou na dortíku jménem Colt je plechová střecha, které přijdete na chuť s prvními mrazíky.
Pininfarinovy pastelky
Mitsubishi se rozhodlo uvařit kupékabriolet podle chutí evropských zákazníků.
Věhlasnému studiu Pininfarina tak přivezli třídveřového colta a nechali mu volné ruce.
Na podvozku s rozvorem 2500 mm postavili designéři v Itálii 2+2 místný kabriolet s hodně sportovními ambicemi.
Malý kabriolet odvozený z modelu Colt neobjevilo Mitsubishi až nyní. Už v roce 1962 představila automobilka na autosalonu v Tokiu malý kabriolet Colt 600 Convertible s motorem o objemu 594 ccm. |
Pořádně tvrdý podvozek zaručí, že ani jedno kopyto stopadesátihlavého stáda, pobízeného turbodmychadlem, nepoběží naprázdno.
Pomohou i velká osmnáctipalcová kola (pneumatiky 225/35), která mají na 3,9 metru dlouhém autě nejen estetický význam.
Jedenapůllitrový zážehový motor MIVEC s proměnným časováním ventilů spolupracuje s pětistupňovou manuální převodovkou.
Rám strmého čelního skla je, stejně jako celá karoserie, řádně vyztužen. O výrobu Coltu Coupé-Cabrio se bude dělit závod Pininfariny v Turíně a nizozemská továrna NedCar Mitsubishi.
Mitsubishi Colt Coupe-Cabriolet v číslech
Délka |
3 885 mm |
Šířka |
1 705 mm |
Výška |
1 450 mm |
Rozvor |
2 500 mm |
Motor |
1,5 l MIVEC DOHC, 16 V, přeplňovaný |
Max. výkon |
110 kW /150 k |
Max. točivý moment |
210 N.m |
Max. rychlost |
210 km/h |
Zrychlení 0-100 km/h |
8,0 s |
NEZAPOMEŇTE NA FOTOGALERII S OBRÁZKY Z ŽENEVY!