Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Mitsubishi Colt Coupé-Cabriolet: Bez střechy je to lepší

  13:11aktualizováno  13:11
Kabriolet, z kterého stiskem jediného tlačítka uděláte kupé, je stále častější výbavičkou, s níž automobilky vyrážejí bojovat o přízeň zákazníků. Pánové z Mitsubishi se rozhodli zbavit střechy nejmenší model Colt. Malé kupé-kabrio, kterému nechali ušít na kabátek u Italů, by se mohl mít čile k světu.

Stopadesátikoňový minikabriolet se čtyřmi místy pro posádku na necelých čtyřech metrech délky každý nenabízí.

Třešničkou na dortíku jménem Colt je plechová střecha, které přijdete na chuť s prvními mrazíky.

Pininfarinovy pastelky
Mitsubishi se rozhodlo uvařit kupékabriolet podle chutí evropských zákazníků.

Věhlasnému studiu Pininfarina tak přivezli třídveřového colta a nechali mu volné ruce.

Na podvozku s rozvorem 2500 mm postavili designéři v Itálii 2+2 místný kabriolet s hodně sportovními ambicemi.

Malý kabriolet odvozený z modelu Colt neobjevilo Mitsubishi až nyní. Už v roce 1962 představila automobilka na autosalonu v Tokiu malý kabriolet Colt 600 Convertible s motorem o objemu 594 ccm.

Pořádně tvrdý podvozek zaručí, že ani jedno kopyto stopadesátihlavého stáda, pobízeného turbodmychadlem, nepoběží naprázdno.

Pomohou i velká osmnáctipalcová kola (pneumatiky 225/35), která mají na 3,9 metru dlouhém autě nejen estetický význam.

Jedenapůllitrový zážehový motor MIVEC s proměnným časováním ventilů spolupracuje s pětistupňovou manuální převodovkou.

Rám strmého čelního skla je, stejně jako celá karoserie, řádně vyztužen. O výrobu Coltu Coupé-Cabrio se bude dělit závod Pininfariny v Turíně a nizozemská továrna NedCar Mitsubishi.

Mitsubishi Colt Coupe-Cabriolet v číslech

Délka

3 885 mm

Šířka

1 705 mm

Výška

1 450 mm

Rozvor

2 500 mm

Motor 

1,5 l MIVEC DOHC, 16 V, přeplňovaný

Max. výkon

110 kW /150 k

Max. točivý moment

210 N.m

Max. rychlost

210 km/h

Zrychlení 0-100 km/h

8,0 s

NEZAPOMEŇTE NA FOTOGALERII S OBRÁZKY Z ŽENEVY!

Autoři: ,




Nejčtenější

Řidičovy ruce kryjí stylové blastery.
Speciál pro vysokorychlostní turistiku má duši supersportu

Recept na výrobu tohohle bombarďáku není složitý. Vezměte jeden supersport, odmontujte maximum kapotáže, instalujte zvýšená řídítka, vysoké plexi, cestovní...  celý článek

Ferrari F40
Jízda s Ferrari F40 je životní zážitek. Nejlepší auto světa slaví 30 let

Ferrari F40, jedno z nejslavnějších aut historie, se představilo právě před třiceti lety, v létě 1987. S perlou, která má cenu desítek milionů, jsme se svezli...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Karambol v Chorvatsku? Nehodu nechte zapsat a pokutám se nebraňte

Zkazila vám dovolenou v Chorvatsku bouračka? Zkuste nepanikařit a nezapomeňte na záznam o dopravní nehodě. A hlavně zavolejte tamní policii - stačí vyťukat...  celý článek

Veteránský závod Sachsen Classic 2017
OBRAZEM: Smečka škodovek ozdobila veteránský závod u českých hranic

Ne rychlost, ale pravidelnost a přesnost rozhodují o vítězích veteránských setinových rally. Například je třeba ujet 150 metrů za 15 sekund. V druhé půlce...  celý článek

Dřevěný sanitní vůz (v pozadí) z první světové války tahal pár koní.
Autofotka týdne: Kolářský mistr dá do kupy i sanitku z 1. světové války

Kolář Aleš Uherka právě renovuje dřevěný sanitní vůz z první světové války, který tahal pár koní. Jde o muzejní exponát z rakouského města Laa an der Thaya. Na...  celý článek

Další z rubriky

Audi A8 při světové premiéře v Barceloně
Nové Audi A8 je nejmodernější auto světa, už jsme v něm seděli

Auto pro pány ředitele, prezidenty, celebrity - Audi A8 je výstavní skříň moderních technologií německé značky. Model patřící společně s BMW řady 7 a...  celý článek

Dacia Sandero Stepway
O dacie je zájem, čeká se na ně až půl roku. Letos přijede nový duster

Co chystá Dacia? Letos nový Duster a dočkáme se jeho menší verze v podobě malého crossoveru.  celý článek

Rolls-Royce Phantom
Smekněte, jeho výsost Phantom přijíždí. Nový rolls je chrám ticha

Když se ten antický chrám masky chladiče z ručně leštěné oceli, za kterou se diskrétně převaluje dvanáctiválec, valí bulvárem, ulice ztichne. Být designérem...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.