Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Mitsubishi Outlander II: Pro Japonsko starý, pro Evropu dobrý

aktualizováno 
Druhá generace malého SUV Outlander, které na sebe již dříve strhávalo pozornost svým neokoukaným designem, příjemným ovládáním a velkým vnitřním prostorem, se od příštího roku vydá na evropské silnice i nedaleko mimo ně.

Mitsubishi Outlander - koncept chystaný pro autosalon v Paříži | foto: Mitsubishi

Ač se jich na českých silnicích mnoho nezabydlelo, zejména v domácím Japonsku se stal outlander hitem, i když jej ve vlastní stáji částečně kanibalizoval o něco terénnější vozík Pajero Pinin.

Outlander druhé generace se v Japonsku tři čtvrtě roku prodává a stal se tam bestsellerem. Zaujal pozici nejprodávanějšího kompaktního SUV a za prvních sedm měsíců jej zakoupilo více než 20 tisíc zákazníků. S vysokými ambicemi se nápadně tvarovaný malý teréňák tento podzim vydá dobývat i americký trh.

Stále méně důležitý evropský trh jako obvykle přijde na řadu se zpožděním. Až v září na pařížském autosalonu se oficiálně představí evropská modifikace, a to ještě teprve jako koncept. Teprve na jaře 2007, tedy s největší pravděpodobností v Ženevě, se odehraje premiéra sériové podoby.

Jedině do Evropy přijde kompaktní SUV s maskou s motivem hory Fuji. Zasáhnout do jednoho z nejdynamičtěji rostoucích segmentů se pokusí třídiamantový kompakt s pomocí moderní techniky a řešením vnitřního prostoru v souladu s nejnovějšími trendy. 5+2místná, 4,64 m dlouhá karoserie, postavená na nové globální platformě mitsubishi pro C-segment, poskytne posádce komfort a bezpečnost, srovnatelné s velkými osobními vozy.

Mimo silnici pak pomůže pohon všech kol AWC s elektronickým rozdělením síly mezi přední a zadní nápravu, s možností uzamčení.

Pařížský koncept se představí v červeno-stříbrné barvě s paletou doplňků, mezi kterými nebudou chybět obří 20palcová kola, high-endová audiosoustava Rockford Fosgate s devíti reproduktory a 650 watty, střední řada sedaček zaklopitelná do podlahy, či dělené víko kufru.

Pod kapotou bude klapat dvoulitrový turbodiesel VW TDI o výkonu 103 kW, již používaný v minivanu Grandis Di-D.

Autoři:




Nejčtenější

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Maskované BMW X2
OBRAZEM: BMW X2 se pomalu odhaluje, má digitální maskáče

Premiéra nového BMW X2 se blíží, v plné parádě se představí za necelý měsíc na autosalonu ve Frankfurtu. Mnichovská automobilka už publikum láká fotkami...  celý článek

Nissan Qashqai
Qashqai slaví deset let, láká na luxusní detaily a neustálé inovace

Udržet se na vrcholu je ještě těžší než se na něj dostat. Proto Nissan společně s faceliftem modelu Qashqai rovnou slibuje další vylepšení.  celý článek

Další z rubriky

Rolls-Royce Bespoke Sweptail
Nejdražší auto světa stojí 300 milionů. Rolls ho stavěl čtyři roky

Kdo byl před půlstoletím anebo ještě dřív přebohatý pan továrník a měl vkus a úroveň, nechal se vozit v autě, které postavil nějaký slavný karosář. Byla to...  celý článek

Audi A8 při světové premiéře v Barceloně
Nové Audi A8 je nejmodernější auto světa, už jsme v něm seděli

Auto pro pány ředitele, prezidenty, celebrity - Audi A8 je výstavní skříň moderních technologií německé značky. Model patřící společně s BMW řady 7 a...  celý článek

Mercedes-Maybach G 650 Landaulet
Největší šílenost autosalonu Ženeva: superluxusní gazík

Na celém světě se terénní auta označují jako "džíp", ale u nás se jim často říká "gazík". Je to na počest legendárního sovětského vozu GAZ-69. Mercedes G dnes...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.