Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Mladší bratři transitu

  23:29aktualizováno  23:29
Modelová řada Ford Transit Connect zahrnuje vozy s delším rozvorem a zvýšenou střechou, které byly vytvořeny pro evropský trh užitkových vozů střední kategorie nosnosti do jedné tuny, a automobily s kratším rozvorem (segment lehkých užitkových dodávek). K dispozici je i osobní verze Tourneo Connect.

Transit Connect s krátkým rozvorem nese označení SWB, zatímco Connect s dlouhým rozvorem LWB. Model Transit Connect SWB stojí na počátku užitkové řady vozů Ford v ČR, která pokračuje Transitem Connect LWB, přes "klasický" Transit až po Transit Jumbo s objemem skříně 14,3 m3.

Celých 4278 mm dlouhý Transit Connect SWB je o 247 mm kratší než verze LWB a jeho rozvor činí 2665 mm, což je oproti verzi LWB o 247 mm méně. To má vliv i na objem nákladového prostoru, který má objem u verze s krátkým rozvorem 2,8 m3, u varianty s dlouhým rozvorem 3,7 m3.

Obě hodnoty lze ještě zvětšit (u SWB na 3,4; u LWB na 4,4 m3) sklopením opěradla sedadla spolujezdce, čímž vznikne rovná plocha navazující na podlahu nákladového prostoru.

Zavazadlový prostor varianty Tourneo Connect má objem 1,2 m3 (SWB) nebo 1,8 m3 (LWB). Vyjmutím druhé řady sedadel se zavazadlový prostor zvětší u SWB na 2,6 m3, u LWB na 3,5 m3. I u modelu Tourneo Connect lze sklopit opěradlo sedadla spolujezdce tak, aby vznikl zcela rovný ložný prostor. Zavazadelník se tak opět zvětší.

Transit Connect a Tourneo Connect se dodává s motory o objemu 1,8 litru. Civilní varianta Tourneo může mít pod kapotou benzínový agregát s výkonem 115 koní nebo turbodiesel o výkonu 90 koní.

Verze Transit nabízí hned čtyři pohonné jednotky. Dva turbodiesely o výkonech 75 a 90 koní, benzínový agregát o výkonu 115 koní a motor upravený na LPG s výkonem 115 koní.

Cena Fordu Transit Connect začíná na částce 371 900 Kč.

Autoři:


Témata: Ford, Ford transit


Nejčtenější

Škoda Fabia 1.2 TSI 63 kW
Jaká je Škoda Fabia 1.2 TSI?

Podívali jsme se na zoubek ojeté Fabii s motorizací 1.2 TSI o výkonu 63 kW ve výbavě SPORT. Na co si dát pozor a kam se auto hodí?  celý článek

Veteránský závod Sachsen Classic 2017
OBRAZEM: Smečka škodovek ozdobila veteránský závod u českých hranic

Ne rychlost, ale pravidelnost a přesnost rozhodují o vítězích veteránských setinových rally. Například je třeba ujet 150 metrů za 15 sekund. V druhé půlce...  celý článek

Předání nového auta v pražském autosalonu Seat.
Nákupem auta placení teprve začíná a peníze se kutálí, i když nejezdíte

Kolik vlastně ten komfort mít před domem nebo v garáži auto stojí? Leasingové firmy na to mají celá oddělení. I vy si to můžete zkusit aspoň přibližně...  celý článek

Nové logo Škoda
Škoda pokračuje ve vývoji levného auta pro rozvojové trhy

Koncernu Volkswagen už roky chybí ultralevné modely pro rozvojové trhy. Takový projekt se naposledy pokoušel vytvořit s indickou automobilkou Tata a hlavní...  celý článek

Tesla Model X P90D Ludicrous
Pouliční nabíječky spustí revoluci, slibuje nadšenec do elektroaut

Až budou stojany pro nabíjení v ulicích, rozvoj elektroaut nic nezastaví, říká majitel vozu Tesla a velký propagátor elektromobilů Martin Hejtmánek.  celý článek

Další z rubriky

Dacia Sandero Stepway
O dacie je zájem, čeká se na ně až půl roku. Letos přijede nový duster

Co chystá Dacia? Letos nový Duster a dočkáme se jeho menší verze v podobě malého crossoveru.  celý článek

Volkswagen Polo
Nový VW Polo je venku, rovnou i jako 200koňové GTI

Dvě stovky koní měl před deseti lety Volkswagen Golf GTI, teď má stejný výkon o třídu menší model Polo. Druhý nejdůležitější model německé značky (právě po...  celý článek

Rolls-Royce Phantom
Smekněte, jeho výsost Phantom přijíždí. Nový rolls je chrám ticha

Když se ten antický chrám masky chladiče z ručně leštěné oceli, za kterou se diskrétně převaluje dvanáctiválec, valí bulvárem, ulice ztichne. Být designérem...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.