Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Morgan postavil repliku své tříkolky – šlapací autíčko za 70 000 korun

aktualizováno 
Tradiční britský výrobce Morgan letos slaví stoleté výročí od svého založení. Jedním z dárků, kterým potěší věrné zákazníky, je replika tradičního sportovního vozu ze 30. let minulého století.

Morgan SuperSport Junior pedal car | foto: Morgan Cars

Od doby, kdy Charles Frederic Stanley Morgan na dvorku svého domu postavil první tříkolku vlastní konstrukce, už uplynulo celé století. Samotná automobilka byla totiž založena až o tři roky později. Součástí velkolepých oslav, které budou probíhat během příštího roku, je i limitovaná edice repliky tříkolky Morgan SuperSport.

Morgan SuperSport Junior pedal car

Nejde však o plnohodnotný vůz – replika je šlapací autíčko vyrobené ve dvoutřetinovém měřítku. A tak zatímco původní tříkolka měřila do délky zhruba 3 metry, lehounké šlapací auto ze špičkových materiálů má fungující světla a mezi nimi jen odlitek motoru. Jinak je ale replika opravdu věrná – jako nosný prvek slouží tradiční nosná roura. Šlapací auto je vhodné pro děti ve věku 6 – 13 let.

Morgan SuperSport Junior pedal car

Limitovaná edice Morgan Super Sport Junior se bude vyrábět po boku ostatních vozů Morgan v domovské továrně v Malvern Link v anglickém hrabství Worcestershire. Vznikne pouhých 500 kusů a jejich výroba začne v srpnu 2009. Očekává se, že i přes cenu 2 510 liber (asi 70 000 korun) bude edice rychle rozprodána.

Morgan SuperSport Junior pedal car

Za příplatek 250 liber (asi 7 000 korun) můžete mít i kožené čalounění nastavitelných sedaček a originální barvu laku. Očekávat se dají i pro Morgan tradiční čekací lhůty, jelikož výroba 500 kusů auta by prakticky zdvojnásobila roční produkci továrny.





Nejčtenější

Ferrari F40
Jízda s Ferrari F40 je životní zážitek. Nejlepší auto světa slaví 30 let

Ferrari F40, jedno z nejslavnějších aut historie, se představilo právě před třiceti lety, v létě 1987. S perlou, která má cenu desítek milionů, jsme se svezli...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Karambol v Chorvatsku? Nehodu nechte zapsat a pokutám se nebraňte

Zkazila vám dovolenou v Chorvatsku bouračka? Zkuste nepanikařit a nezapomeňte na záznam o dopravní nehodě. A hlavně zavolejte tamní policii - stačí vyťukat...  celý článek

Dřevěný sanitní vůz (v pozadí) z první světové války tahal pár koní.
Autofotka týdne: Kolářský mistr dá do kupy i sanitku z 1. světové války

Kolář Aleš Uherka právě renovuje dřevěný sanitní vůz z první světové války, který tahal pár koní. Jde o muzejní exponát z rakouského města Laa an der Thaya. Na...  celý článek

Veteránský závod Sachsen Classic 2017
OBRAZEM: Smečka škodovek ozdobila veteránský závod u českých hranic

Ne rychlost, ale pravidelnost a přesnost rozhodují o vítězích veteránských setinových rally. Například je třeba ujet 150 metrů za 15 sekund. V druhé půlce...  celý článek

Řidičovy ruce kryjí stylové blastery.
Speciál pro vysokorychlostní turistiku má duši supersportu

Recept na výrobu tohohle bombarďáku není složitý. Vezměte jeden supersport, odmontujte maximum kapotáže, instalujte zvýšená řídítka, vysoké plexi, cestovní...  celý článek

Další z rubriky

Chrysler Pacifica jako testovací prototyp autonomního vozu společnosti Waymo,...
Google vyvíjí měkčí auta pro ochranu chodců

Společnost Google se už delší dobu angažuje ve vývoji samořiditelných aut a její start-up Waymo se teď zabývá problémem ochrany chodců při srážce s takovými...  celý článek

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.