Morini Corsaro Veloce pohlíží na svět velkýma kulatýma očima. Maska nad nimi jim dává podmračený výraz.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Italská mašina je pastvou pro oči. Zajímavé řešení přináší zadní kyvná vidlice, kterou prochází řetěz.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Moto Morini miluje svižnou jízdu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Masivní zlatě eloxované trubky přední vidlice Marzocchi mají průměr 50mm.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nápisy v hlubokých vybráních nádrže nejsou daleko od pravdy. Tahle motorka skutečně nemá daleko k závodění.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Logo kam se podíváš. I na plastových záslepkách trubkového rámu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Pletenec výfukového systému se plazí kolem celého motoru.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Vada na kráse: lambda sonda je bez citu zabodnuta do výfukového kolena.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Pneumatiky Pirelli Diablo Rosso III jsou pro korzára dobrou volbou.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Pumpa kapalinové spojky má příjemně jemný chod.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Moto Morini Corsaro Veloce 1200
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zrcátka jsou stylově úzká, ale výhled zajišťují slušný.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Před motorem je umístěn rozměrný vodní chladič. Když v letním dni uprostřed ucpaného města zaberou jeho ventilátory, je jezdec jako na grilu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Moto Morini Corsaro Veloce 1200
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Uchladit velký dvouválec pomáhá ještě chladič oleje.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Mezi masivními nohami přední vidlice je stylový karbonový deflektor.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Radiální brzdová pumpa Brembo má razantní nástup.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Plně na odiv vystavený motor není omotán hadicemi ani kabelovými svazky. Perfektní čistá práce.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Moto Morini Corsaro Veloce 1200
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nastavení tuhosti zadního centrálu Sachs je dobře přístupné.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Svižná jízda okreskou. Tady je italský korzár jako doma.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Stupačky spolujezdce dokázaly příjemně překvapit.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Ovládání kapalinové spojky a velký kryt umožňující přístup do motoru.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zadní kyvkou prochází řetěz sekundárního převodu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Sedlo jezdce je příjemně vykrojeno.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Italský fešák všude zaujme svým pestrým vzhledem.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Masivní přední vidlici dodává firma Marzocchi.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Sedlo spolujezdce je nečekaně pohodlné. Těmi hezkými mřížkami stoupá do stehen spolujezdce horký vzduch od výfukových koncovek.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Malý luxusní detail. Karbonový deflektor na předním blatníku.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Axiální brzdiče v 21. století? A proč vlastně ne?
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Jediná vodní hadice rychle jakoby s omluvou mizí v motorce.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Moto Morini Corsaro Veloce 1200
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Moto Morini Corsaro Veloce 1200
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Trubkový příhradový rám od firmy Verlicchi. Stejný výrobce dodává i Ducati.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Sportovní výfukový systém obsahuje i katalyzátor.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Také zadní dvěstě dvacítka s pancéřovou hadicí se nemá zač stydět.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Moto Morini Corsaro Veloce 1200
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Přední vidlice je plně manuálně nastavitelná.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Společnost Moto Morini je na své logo patřičně hrdá. je skutečně všude.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
I uzávěr nádrže je designovým dílem.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Pokud se týká ovladačů, pak nabídne Morini běžný standard.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Moto Morini Corsaro Veloce 1200
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Tak tohle mnozí z nás nenávidí, ale jiní by za to dali život. Výfukové koncovky zbavené tlumivek burácejí jako hromobití.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
K italské motorce patří italský výfuk. V případě korzára značka Termignoni.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Testované Corsaro neslo přídomek "Veloce" (rychlý) a byla to pravda pravdoucí.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Palubní deska je jednoduchá. LCD by ovšem mohlo nabídnout více údajů.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
A zase ta lambda.... Na Corsaro je prostě lepší koukat z levé strany.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz