Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Video týdne: Pozor, jede krokomotorka pro devět. Umí i kousat

aktualizováno 
Majitel dílny v severní Indii dlouho snil o tom, aby mohl na výlety jezdit společně se svojí rodinou i přáteli. Výsledkem je divoké monstrum na třech kolech, které uveze dohromady deset lidí a ohromuje i svojí spotřebou.

Vzhledem k tomu, že uveze až deset pasažérů, má obdivuhodně nízkou spotřebu a umí dokonce přežvykovat svými čelistmi plnými zubů. Zeleného krokodýla vyrobil majitel dílny Pradeep Kumar Mehta z Paňdžábu, severozápadního indického státu sousedícího s Pákistánem.

Fotogalerie

"Motocykl jsem koupil za tři tisíce rupií (1 068 Kč) před rokem a půl. Úprava mě pak stála 45 tisíc rupií (16 000 Kč). Vyrobit ho mi trvalo víc než devět měsíců," popisuje Kumar Mehta.

Krokodýl na třech kolech váží 210 kilogramů, na délku měří téměř čtyři metry, tedy tolik, co třeba Škoda Fabia, a do šířky téměř metr a půl.

Skelet motorky převlečené za krokodýla má i boční dveře pro řidiče i pasažéry. Těch se tam podle zručného automechanika vejde až devět.

Tvůrce krokodýla z města Amritsar věří, že se s motocyklem může vydat kamkoliv, na vyjížďku i na dovolenou. "Stroj spotřebuje jeden litr benzinu na 35 kilometrů a dosahuje rychlosti až 50 km/h," pochvaluje si Mehta.

Autor:




Nejčtenější

Alfa Romeo Giulia Veloce
Chlapská záležitost: Alfa Giulia Veloce se za diesel vůbec nemusí stydět

Jsou auta, jejichž osud dokáže předznamenat samotné jméno. Chlap řídící zjevení jménem Opel Karl musí být buď flegmatik, nebo ho dostal se slevou. Ženská z...  celý článek

Autobaterie
Nenastartovali jste? Autobaterii vám zabil mráz, ale může za to horko

Zimní období je pro akumulátory kritické. Ke koupi nové baterie se však řidiči většinou rozhodnou, až když mrazy trvají delší dobu nebo jsou opravdu tuhé....  celý článek

Bernhard Maier, předseda představenstva Škody Auto
Škoda chce zdvojnásobit výrobu, modely se mají mezi sebou více lišit

Šéf automobilky Škoda Bernhard Maier vidí budoucnost značky hlavně v elektromobilech a SUV. Design jednotlivých modelů chce více proměnit, aby byly jednoduše...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.