Jak sám návrhář říká, dnešní svět je plný motorek, které se snaží ukrýt maximum techniky pod aerodynamické kapotáže a jejich nejzajímavější "vychytávky" spočívají ve špičkové elektronice, která pomáhá jezdci zvládat jízdu. Rozhodl se tak navrhnout stroj, který dává všechnu svou techniku na odiv a namísto elektromotoru, nebo špičkového spalovacího motoru tu najdete parní stroj.
Ano, příprava na jízdu by asi nějakou tu hodinu zabrala a než byste vyjeli, museli byste nechat stroj opravdu poctivě zahřát, ale na druhou stranu dřevo už na benzínkách běžně koupíte a vodu natočíte na každém rohu.
Parní stroj je nosnou částí motorky, ojnice je připojena přímo na zadní kolo a jezdec se musí přizpůsobit. Jeho posed nevypadá moc pohodlně, řídítka jsou dost vepředu a stupačky pořádně "předkopnuté".
Bylo by zajímavé tuto myšlenku realizovat na skutečném prototypu, ale zatím se musíme spokojit jen se studií z počítače.