MS v hokeji je pro Škodu stále atraktivní

Po dobu dalších pěti let bude hokejové mistrovství světa spjato se značkou Škoda. Mladoboleslavská automobilka totiž prodloužila své partnerství s Mezinárodní hokejovou federaci a švýcarskou reklamní agenturou až do šampionátu v roce 2007. Nepřetržitá spolupráce potrvá tedy nejméně 15 let v kuse, jelikož poprvé se okřídlený šíp objevil na ledové ploše již v roce 1993.

Již o rok dříve škodovky působily v roli oficiálních vozidel šampionátu. Tehdy se rozhodčí, činovníci a hosté vozili pouze ve favoritech. V právě skončeném ročníku již měli větší výběr, neboť mezi více jak 40-ti auty byla zastoupena celá modelová řada včetně modelů superb.

Hodnotu sponzorství Škoda již tradičně nezveřejňuje. Lze předpokládat, že boleslavští marketéři jsou se sportovním podnikem více než spokojeni. Hokejového mistrovství se totiž účastní týmy ze zemí významných odbytišť. Navíc poslední česko-slovenská vítězství jsou pro Škodu jakousi třešničkou, protože právě tyto dva trhy hrají v jejích obchodních plánech prim. Česká reprezentace, kterou Škoda také sponzoruje, získala za posledních deset let čtyři zlaté a tři bronzové medaile.