náhledy
800RR je v zatáčkách hravá .
Autor: Ivan Bezděk, pro iDNES.cz
Přestože je Brutalle 800RR naháč, na závodním okruhu je jako ryba ve vodě.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Sázka na tříválce vyšla MV Agustě dokonale a i tento motor je toho jasným důkazem.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Podvozku svědčí kvalitní povrch.
Autor: Ivan Bezděk, pro iDNES.cz
Pozice řidiče přímo vybízí ke sportovní jízdě.
Autor: Ivan Bezděk, pro iDNES.cz
Kulatý světlomet a malý štítek
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Trojitá koncovka výfuku připomíná kolik válců stroj pohání.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Tradiční logo na nádrži
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Letmo uložené zadní kolo
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Zadní brzda
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Mechanismus řazení i s čidlem rychlořazení
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Displej není sice barevný, ale je přehledný a dobře čitelný.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Tlumič řízení je skvělý pomocník a pomůže vám při agresivní jízdě.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Levé řidítko disponuje i multifunkčním ovládáním na levý palec.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Pravé řidítko je klasika a nenajdete zde nic nestandartního.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Design se vyznačuje štíhlou kompaktní stavbou a sportovním charakterem.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Brzdy jsou dostatečně dimenzované a stroj zastaví s přehledem.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Sedlo je kvalitně zpracované a prošitě červenou a bílou nití.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Při vytočení motoru nad devět tisíc otáček stroj ze zatáčky přímo vystřelí a je třeba mít respekt při dávkování výkonu.
Autor: Ivan Bezděk, pro iDNES.cz
Kvalitní lakování motocyklu zaujme na první pohled.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz