"Zatím nejsme definitivně dohodnutí, ale jednáme o tom. Čekáme, až nám z Hradu zašlou technickou specifikaci, tedy jaké bezpečností prvky by přesně potřebovali," tvrdí šéf automobilky Vratislav Kulhánek. Jednání by podle Kulhánka mohlo skončit za dva měsíce. "Případné pancéřování totiž neděláme my, ale jiná firma, a tak do konce roku by mohlo být vše hotovo," dodává. "Kancelář prezidenta opravdu uvažuje o tom, že až bude měnit běžná vozidla, které používá, tak je nahradí vozy vyrobenými v Česku," prohlásil mluvčí prezidenta Tomáš Klvaňa. Zda se to týká i vozů pro hlavu státu, však nesdělil. Ty totiž nakupuje ministerstvo vnitra.
Havel: Zapomněl na Volkswagen
Automobilka vyslyšela Klausovo přání, že pokud bude Hrad obměňovat další vozy, měly by být právě z mladoboleslavské produkce. Tehdy na Klausova slova reagoval exprezident Václav Havel, který prohlásil, že "politik tak chce demonstrovat své vlastenectví a řekne, že bude jezdit autem Škoda. Ale nedodá, že to je Volkswagen." Kdyby se nakonec Klaus pro limuzínu Superb rozhodl, pro škodovky by to byla jistě dobrá reklamní kampaň. Škoda Suberb se totiž mladoboleslavské automobilce neprodává tak dobře, jak si původně představovala. Dokonce musela snížit denní produkci. Jakým vozem by tedy Václav Klaus mohl v budoucnu jezdit, si mohou prohlédnout návštěvníci autosalonu v Brně. Zde totiž automobilka představila model luxusní verze superbu.
Na Hradě chtějí přesednout do českých aut
Škoda Superb pro prezidenty - Na autosalonu v Brně představila Škodovka luxusní verzi superbu. | foto: iDNES.cz
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...