Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Na konec nového Top Gearu se dá vsadit. Evansovi bookmakeři nevěří

  15:20aktualizováno  15:20
Moderátor Chris Evans je z pilotního dílu nového Top Gearu nadšený a tvrdí, že se stal hitem. Bookmakeři po odvysílané premiéře naopak jeho šance na vedení zábavné motoshow srazili. Tipují, že současná sestava moderátorů nevydrží déle než jednu sérii.

Přežijí Chris Evans a Matt LeBlanc první sérii nového Top Gearu? Ilustrační foto | foto: BBC

Po odvysílání prvního dílu Top Gearu s novou sestavou moderátorů se spekuluje o budoucnosti dosud oblíbeného motoristického seriálu na BBC. Internetový deník Evening Standard uvedl, že bookmakery nová forma show nepřesvědčila a složení stávající moderátorů v čele s Chrisem Evansem a Mattem LeBlancem, kteří nahradili Jeremy Clarksona, Richarda Hammonda a Jamese Maye, prý vydrží sotva jednu sérii.

BBC uvedla nový Top Gear v neděli 29. května (více o premiéře čtěte zde). A hned první díl rozdělil fanoušky na dva bojové tábory. Zatímco část si novou formu nemůže vynachválit, další fanoušky rychlých kol, nadupaných motorů a břitkého britského humoru premiéra zklamala. A nepřesvědčila ani sázkové kanceláře, které snížily šance Chrise Evanse na post hlavního moderátora pořadu v další sérii.

Sázkové kanceláře Ladbrokes a Coral vypsaly sázky na to, že Chris Evans bude moderovat i následující sérii pořadu vysílaného britskou BBC a také na to, že po aktuálně vysílané řadě nebude Top Gear pokračovat vůbec.

„Nejnovější tipování nevypadá pro Evanse a LeBlanca vůbec dobře, naopak se sází, že v další sérii obnoveného Top Gearu už je jako moderátory neuvidíme,“ uvedl John Hill ze společnosti Coral.

Na spekulace je přesto celkem brzy. Zatímco některé diváky premiéra zbrusu nového Top Gearu příliš neoslovila, moderátor Chris Evans ji na Twitteru bránil s tím, že se stala hitem. Uvedl, že show přitáhla více diváků než úvodní díly předchozích sérií. Dodal, že je naprosto nadšený, protože nová epizoda má v aplikaci iPlayer 1,1 milionu shlédnutí.

Autor:




Nejčtenější

Kamil Holán
Český šampion přírodních okruhů: Závodění je můj život

„Strašně mě to baví,“ říká nadšeně o závodění na motorce Kamil Holán a zopakuje to několikrát. Je jedním z nejlepších českých jezdců na přírodních okruzích, to...  celý článek

Walter de Silva
Číňané skupují evropské mozky. Teď mají kapitální úlovek

V Evropě jde do tuhého: nejsou lidi a nejen ve výrobě. V autoprůmyslu začíná být situace kritická, po každém, kdo vypadá, že by ho lepší podmínky dokázaly...  celý článek

Mazda CX-5
Mazda CX-5 patří k nejpovedenějším SUV, ale v Praze tohle auto nechtějí

Tichý motor, živé reakce na plyn a kultivovaná lehkost při průjezdu zatáček – to je nová Mazda CX-5 v základním provedení s pohonem předních kol, které jsme...  celý článek

Audi A5 Sportback
Audi A5 Sportback je pro manažery, kterým nechtějí koupit sporťák

Audi A5 je ideální volbou pro manažera, který chce něco víc než „obyčejnou“ limuzínu. Sporťák mu ve firmě neprojde, ale chce něco, co aspoň sportovně vypadá a...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Soumrak dieselů přichází. V Evropě už jejich podíl klesl pod polovinu

Rok a půl po vypuknutí aféry Dieselgate výrazně klesá v Evropě zájem o naftové motory. Poprvé jejich podíl v nových registracích klesl pod 50 procent.   celý článek

Další z rubriky

Automobilový odborník Vít Pěkný (vlevo) a pražský radní Petr Dolínek (vpravo) v...
SUV jsou do centra města zbytečná, řekl pražský radní v Rozstřelu

Nekupujte SUV, nabádá pražský magistrát řidiče. Kampaň, která má odradit od jízdy velkými auty na vysokém podvozku do centra, v pořadu Rozstřel na iDNES.cz...  celý článek

Lotus 3-Eleven
Čínská automobilka Geely koupí značky Proton a Lotus

Čínský výrobce automobilů Zhejiang Geely Holding Group koupí 49,9 procenta akcií malajsijské automobilky Proton a 51 procent jejího dceřiného britského výrobce...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Soumrak dieselů přichází. V Evropě už jejich podíl klesl pod polovinu

Rok a půl po vypuknutí aféry Dieselgate výrazně klesá v Evropě zájem o naftové motory. Poprvé jejich podíl v nových registracích klesl pod 50 procent.   celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.