Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Na konec nového Top Gearu se dá vsadit. Evansovi bookmakeři nevěří

  15:20aktualizováno  15:20
Moderátor Chris Evans je z pilotního dílu nového Top Gearu nadšený a tvrdí, že se stal hitem. Bookmakeři po odvysílané premiéře naopak jeho šance na vedení zábavné motoshow srazili. Tipují, že současná sestava moderátorů nevydrží déle než jednu sérii.

Přežijí Chris Evans a Matt LeBlanc první sérii nového Top Gearu? Ilustrační foto | foto: BBC

Po odvysílání prvního dílu Top Gearu s novou sestavou moderátorů se spekuluje o budoucnosti dosud oblíbeného motoristického seriálu na BBC. Internetový deník Evening Standard uvedl, že bookmakery nová forma show nepřesvědčila a složení stávající moderátorů v čele s Chrisem Evansem a Mattem LeBlancem, kteří nahradili Jeremy Clarksona, Richarda Hammonda a Jamese Maye, prý vydrží sotva jednu sérii.

BBC uvedla nový Top Gear v neděli 29. května (více o premiéře čtěte zde). A hned první díl rozdělil fanoušky na dva bojové tábory. Zatímco část si novou formu nemůže vynachválit, další fanoušky rychlých kol, nadupaných motorů a břitkého britského humoru premiéra zklamala. A nepřesvědčila ani sázkové kanceláře, které snížily šance Chrise Evanse na post hlavního moderátora pořadu v další sérii.

Sázkové kanceláře Ladbrokes a Coral vypsaly sázky na to, že Chris Evans bude moderovat i následující sérii pořadu vysílaného britskou BBC a také na to, že po aktuálně vysílané řadě nebude Top Gear pokračovat vůbec.

„Nejnovější tipování nevypadá pro Evanse a LeBlanca vůbec dobře, naopak se sází, že v další sérii obnoveného Top Gearu už je jako moderátory neuvidíme,“ uvedl John Hill ze společnosti Coral.

Na spekulace je přesto celkem brzy. Zatímco některé diváky premiéra zbrusu nového Top Gearu příliš neoslovila, moderátor Chris Evans ji na Twitteru bránil s tím, že se stala hitem. Uvedl, že show přitáhla více diváků než úvodní díly předchozích sérií. Dodal, že je naprosto nadšený, protože nová epizoda má v aplikaci iPlayer 1,1 milionu shlédnutí.

Autor:




Nejčtenější

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Dřevěný sanitní vůz (v pozadí) z první světové války tahal pár koní.
Autofotka týdne: Kolářský mistr dá do kupy i sanitku z 1. světové války

Kolář Aleš Uherka právě renovuje dřevěný sanitní vůz z první světové války, který tahal pár koní. Jde o muzejní exponát z rakouského města Laa an der Thaya. Na...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Další z rubriky

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Dřevěný sanitní vůz (v pozadí) z první světové války tahal pár koní.
Autofotka týdne: Kolářský mistr dá do kupy i sanitku z 1. světové války

Kolář Aleš Uherka právě renovuje dřevěný sanitní vůz z první světové války, který tahal pár koní. Jde o muzejní exponát z rakouského města Laa an der Thaya. Na...  celý článek

Chrysler Pacifica jako testovací prototyp autonomního vozu společnosti Waymo,...
Google vyvíjí měkčí auta pro ochranu chodců

Společnost Google se už delší dobu angažuje ve vývoji samořiditelných aut a její start-up Waymo se teď zabývá problémem ochrany chodců při srážce s takovými...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.