Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Na konec nového Top Gearu se dá vsadit. Evansovi bookmakeři nevěří

  15:20aktualizováno  15:20
Moderátor Chris Evans je z pilotního dílu nového Top Gearu nadšený a tvrdí, že se stal hitem. Bookmakeři po odvysílané premiéře naopak jeho šance na vedení zábavné motoshow srazili. Tipují, že současná sestava moderátorů nevydrží déle než jednu sérii.

Přežijí Chris Evans a Matt LeBlanc první sérii nového Top Gearu? Ilustrační foto | foto: BBC

Po odvysílání prvního dílu Top Gearu s novou sestavou moderátorů se spekuluje o budoucnosti dosud oblíbeného motoristického seriálu na BBC. Internetový deník Evening Standard uvedl, že bookmakery nová forma show nepřesvědčila a složení stávající moderátorů v čele s Chrisem Evansem a Mattem LeBlancem, kteří nahradili Jeremy Clarksona, Richarda Hammonda a Jamese Maye, prý vydrží sotva jednu sérii.

BBC uvedla nový Top Gear v neděli 29. května (více o premiéře čtěte zde). A hned první díl rozdělil fanoušky na dva bojové tábory. Zatímco část si novou formu nemůže vynachválit, další fanoušky rychlých kol, nadupaných motorů a břitkého britského humoru premiéra zklamala. A nepřesvědčila ani sázkové kanceláře, které snížily šance Chrise Evanse na post hlavního moderátora pořadu v další sérii.

Sázkové kanceláře Ladbrokes a Coral vypsaly sázky na to, že Chris Evans bude moderovat i následující sérii pořadu vysílaného britskou BBC a také na to, že po aktuálně vysílané řadě nebude Top Gear pokračovat vůbec.

„Nejnovější tipování nevypadá pro Evanse a LeBlanca vůbec dobře, naopak se sází, že v další sérii obnoveného Top Gearu už je jako moderátory neuvidíme,“ uvedl John Hill ze společnosti Coral.

Na spekulace je přesto celkem brzy. Zatímco některé diváky premiéra zbrusu nového Top Gearu příliš neoslovila, moderátor Chris Evans ji na Twitteru bránil s tím, že se stala hitem. Uvedl, že show přitáhla více diváků než úvodní díly předchozích sérií. Dodal, že je naprosto nadšený, protože nová epizoda má v aplikaci iPlayer 1,1 milionu shlédnutí.

Autor:




Nejčtenější

Emisní test Renault Espace 1,6 dCi
Paříž začala kvůli emisím vyšetřovat automobilku Renault

Pařížská prokuratura zahájila vyšetřování francouzské automobilky Renault, kterou podezírá z manipulace s testy emisí u naftových aut. Firma ale tvrdí, že...  celý článek

Šéf automobilového koncernu Fiat Chrysler Automobiles Sergio Marchionne.
Znalec hudby s ostrými lokty: šéf Fiatu Marchionne si nikdy nebral servítky

Sergio Marchionne se v těchto dnech nenudí. Americká Agentura pro ochranu životního prostředí minulý čtvrtek obvinila Fiat Chrysler z používání softwaru, který...  celý článek

Volkswagen I.D. Buzz
Hipíci natankují ze zásuvky a nebudou muset řídit. VW vymýšlí nový bus

Budoucnost je elektrická, oznámil loni na podzim Volkswagen, když představil svůj koncept na baterky a k němu celou vizi mobility budoucnosti. Na autosalonu v...  celý článek

Sudá, nebo lichá? Policista kontroluje doklady v den, kdy v Paříži směla jezdit...
V Paříži přísně vyžadují emisní známky. Kdo ji nemá, pořádně zaplatí

Veškeré automobily a motocykly jezdící po Paříži musí mít od pondělí 16. ledna viditelně vylepenou jednu z nových známek, které je rozlišují podle toho, jak...  celý článek

Valeo XtraVue
VIDEO: Volný prostor předjíždění si ověříte z kamery toho vpředu

Až budou auta připojená k internetu, propojená mezi sebou a se vším kolem (platforma V2X), bude možné předejít mnoha patáliím na silnici. Valeo představilo...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.