Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Na konec nového Top Gearu se dá vsadit. Evansovi bookmakeři nevěří

  15:20aktualizováno  15:20
Moderátor Chris Evans je z pilotního dílu nového Top Gearu nadšený a tvrdí, že se stal hitem. Bookmakeři po odvysílané premiéře naopak jeho šance na vedení zábavné motoshow srazili. Tipují, že současná sestava moderátorů nevydrží déle než jednu sérii.

Přežijí Chris Evans a Matt LeBlanc první sérii nového Top Gearu? Ilustrační foto | foto: BBC

Po odvysílání prvního dílu Top Gearu s novou sestavou moderátorů se spekuluje o budoucnosti dosud oblíbeného motoristického seriálu na BBC. Internetový deník Evening Standard uvedl, že bookmakery nová forma show nepřesvědčila a složení stávající moderátorů v čele s Chrisem Evansem a Mattem LeBlancem, kteří nahradili Jeremy Clarksona, Richarda Hammonda a Jamese Maye, prý vydrží sotva jednu sérii.

BBC uvedla nový Top Gear v neděli 29. května (více o premiéře čtěte zde). A hned první díl rozdělil fanoušky na dva bojové tábory. Zatímco část si novou formu nemůže vynachválit, další fanoušky rychlých kol, nadupaných motorů a břitkého britského humoru premiéra zklamala. A nepřesvědčila ani sázkové kanceláře, které snížily šance Chrise Evanse na post hlavního moderátora pořadu v další sérii.

Sázkové kanceláře Ladbrokes a Coral vypsaly sázky na to, že Chris Evans bude moderovat i následující sérii pořadu vysílaného britskou BBC a také na to, že po aktuálně vysílané řadě nebude Top Gear pokračovat vůbec.

„Nejnovější tipování nevypadá pro Evanse a LeBlanca vůbec dobře, naopak se sází, že v další sérii obnoveného Top Gearu už je jako moderátory neuvidíme,“ uvedl John Hill ze společnosti Coral.

Na spekulace je přesto celkem brzy. Zatímco některé diváky premiéra zbrusu nového Top Gearu příliš neoslovila, moderátor Chris Evans ji na Twitteru bránil s tím, že se stala hitem. Uvedl, že show přitáhla více diváků než úvodní díly předchozích sérií. Dodal, že je naprosto nadšený, protože nová epizoda má v aplikaci iPlayer 1,1 milionu shlédnutí.

Autor:




Nejčtenější

Ferrari LeFerrari Aperta
Autofotka týdne: Unikátní LaFerrari Aperta je v Česku. Vyrábí se v laboratoři

Legendární italská značka slaví letos sedmdesátiny. K tomuto výročí Ferrari vyrobilo model nazvaný LaFerrari Aperta, který nabídla jen svým nejvěrnějším...  celý článek

Mike Hailwood žene svůj Surtees TS10 z roku 1972 k titulu mistra Evropy F2.
VIDEO: Mistr světa na dvou i čtyřech kolech a jeho osudový okruh

V 83 letech, 10. března letošního roku zemřela motoristická legenda Brit John Surtees, jediný jezdec, který získal titul mistra světa ve formuli 1 i v závodech...  celý článek

Tatra 813 8x8 Kolos, základní vojenská verze
Kolos se valil terénem, boural zdi, pálil rakety. Tatra 813 má 50 let

Byl pátek 24. března 1967 a hrdí tatrováci právě dokončili první podvozek Tatry 813 z ověřovací padesátikusové série. Bylo to opravdu vydařené kopřivnické...  celý článek

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
Nebezpečné léky za volantem: riziko je skryté, obaly se neoznačují

Řada léků na českém trhu zvyšuje riziko zavinění dopravní nehody o desítky procent. Desetina řidičů navíc přiznává, že rizikové léky užívá. Jejich nebezpečí je...  celý článek

Ferrari LeFerrari Aperta
Autofotka týdne: Unikátní LaFerrari Aperta je v Česku. Vyrábí se v laboratoři

Legendární italská značka slaví letos sedmdesátiny. K tomuto výročí Ferrari vyrobilo model nazvaný LaFerrari Aperta, který nabídla jen svým nejvěrnějším...  celý článek

Porsche Panamera Sport Turismo
Sport Turismo je první kombi porsche historie, cena je 2,6 milionu

Ženeva (od zpravodaje iDNES.cz) Porsche rozšiřuje nabídku novým směrem. Německá automobilka šokovala svět již mnohokrát, kombi ale ještě nikdy svým zákazníkům nenabídla.  celý článek

Maserati Granturismo Sport
Maserati Granturismo Sport

r.v. 2014, naj. 33 550 km, benzín
2 541 000 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.