Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nahotinka, ze které dostanete zástavu srdce

aktualizováno 
Hvězdou první velikosti je teď v Milánu Ducati Streetfighter. Italský supernaháč ztropil poprask na domácí půdě, na motosalonu Eicma 2008 Milano.

Ducati Streetfighter | foto: Ducati

Ještě nestačila vyvanout vůně spáleného benzinu a gumy po premiéře nového monstera a Ducati přichází s dalším objektem vášnivých snů. Hlavní roli v nich bude mít Ducati Streetfighter.

Ducati Streetfighter S

Svlékání vzali v dílnách v Borgo Panigale od podlahy. Zbyla minimalistická socha na dvou kolech, na které se všechno točí kolem technicistní nádhery 155koňového (při 9500 ot./min) motoru Testastretta Evoluzione usazeného v příhradovém rámu z ocelových trubek. Desmodromický dvouválec (tedy s unikátním rozvodem bez vratných pružin ventilů)  je chlazený vodou a má objem 1098 ccm. 167kilovou motorku rozhýbává 119 Nm kroutícího momentu.

"Závodní" podvozek a brzdy (vpředu kotouče 330 mm, vzadu 245) jsou samozřejmostí, i beztak bude řízení tohoto krasavce vyžadovat pilota bez bázně a hany. Rozuměj: ducatistu...

Ducati Streetfighter S

Pro streetfightera připravili u Ducati ještě speciální verzi S, kterou vidíte na obrázcích. Je odlehčená karbonem a využívá tlumiče Öhlins se sportovním nastavením. K tomu ještě dostane do sériové výbavy kontrolu trakce. Poznáte ji podle kovaných kol Marchesini.

Pro svlečenou krásku s kultovním jménem vyraženým na zadečku můžete vyrazit na jaře. Zatím můžete přemýšlet, zda chcete červenou v obou provedeních, nebo bílou a v případě "eSka" černou.

Autor:




Nejčtenější

Tesla Model X P90D Ludicrous
Pouliční nabíječky spustí revoluci, slibuje nadšenec do elektroaut

Až budou stojany pro nabíjení v ulicích, rozvoj elektroaut nic nezastaví, říká majitel vozu Tesla a velký propagátor elektromobilů Martin Hejtmánek.  celý článek

Předání nového auta v pražském autosalonu Seat.
Nákupem auta placení teprve začíná a peníze se kutálí, i když nejezdíte

Kolik vlastně ten komfort mít před domem nebo v garáži auto stojí? Leasingové firmy na to mají celá oddělení. I vy si to můžete zkusit aspoň přibližně...  celý článek

Nové logo Škoda
Škoda pokračuje ve vývoji levného auta pro rozvojové trhy

Koncernu Volkswagen už roky chybí ultralevné modely pro rozvojové trhy. Takový projekt se naposledy pokoušel vytvořit s indickou automobilkou Tata a hlavní...  celý článek

Motor EA211 TSI evo
Zákaz aut na benzin a naftu je zatím spíš jen fantazírování politiků

Stále více vlád navrhuje zákaz prodeje automobilů s benzinovým či naftovým motorem od roku 2040, 2030 i 2025. Jak vážně máme tyto termíny brát? Téma postupného...  celý článek

Angela Merkelová ve čtvrtek vystoupila ve Spolkovém sněmu (27. dubna 2017)
Merkelová je naštvaná na německé automobilky

Německá kancléřka Angela Merkelová je naštvaná a rozčilená na německé automobilky. Důvodem je způsob, jakým automobilový průmysl využil mezer v pravidlech,...  celý článek

Další z rubriky

Ángel Nieto závodil v Brně naposledy v roce 1971, kdy vyhrál třídu do 125 ccm.
Závodní legenda Ángel Nieto je v kómatu, srazilo ho auto

Třináctinásobný mistr světa v závodech silničních motocyklů Ángel Nieto je po nehodě na čtyřkolce v umělém spánku v nemocnici. Sedmdesátiletý legendární jezdec...  celý článek

KTM 1290 Super Duke R
Superufon není nic pro začátečníky. Vražedné sklony mírní elektronika

Existuje motorka která po celotýdenním dojíždění do práce dokáže předvést víkendový masakr na okruhu a odtud odjet třeba na dovolenou? Po testu patrně...  celý článek

Gin The Archaeologist
Autofotka týdne: Ohnivá voda s vačkou, to je gin pro motorkáře

Alkohol nepatří za volant ani za řidítka, stavitelé motorek ovšem často oplývají neuvěřitelnou fantazií. Jeden z nich, hamburský Ehinger Kraftrad je podle...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.