Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Autolegendy obrazem: Škoda 1203 a tatrovka očima mladých designérů

  8:47aktualizováno  8:47
Studenti pražské umělecké školy překreslili klasiky. Mladí tvůrci z ateliéru průmyslového designu vedeného Ivanem Dlabačem si vybrali svoji automobilovou ikonu let minulých a tu pak převedli do moderní podoby.

Na začátku každého semestru dostávají studenti v ateliérech UMPRUM (Vysoké školy uměleckoprůmyslové v Praze) od svého vedoucího semestrální úkol. Zadání pro zimní semestr vymysleli Radek Laube, bývalý šéfredaktor prestižního magazínu AutoDesign&Styling, a Marek Piano Kadzierski, designér BT Design.

Na iDNES.cz můžete vidět výběr toho nejlepšího ze studentských prací, které vznikly v ateliérech Vysoké školy uměleckoprůmyslové v zimním semestru 2014/2015.

Zobrazit celou fotogalerii

Prohlédněte si pohodlně všechny fotografie



Témata: Škoda


Nejčtenější

Alfa Romeo Stelvio
První rande s italskou sexbombou: Alfa Romeo Stelvio v akci

Alfa Romeo začíná novou éru, chce být globální sexbombou mezi prémiovými značkami. Jízdními výkony je jí už teď. Stelvio, první SUV značky v její 107leté...  celý článek

Ferrari LaFerrari Aperta
Autofotka týdne: Unikátní LaFerrari Aperta je v Česku. Vyrábí se v laboratoři

Legendární italská značka slaví letos sedmdesátiny. K tomuto výročí Ferrari vyrobilo model nazvaný LaFerrari Aperta, který nabídla jen svým nejvěrnějším...  celý článek

Nehoda šesti auta zablokovala pravý jízdní pruh na 13. kilometru R10 ve směru...
Jaro obnažilo české tankodromy. Zničené kolo zaplatí pojišťovna

Tuhé mrazy a častější střídání teplot nad a pod nulou si přes zimu ošklivě pohrály se stavem českých silnic. Podle silničářů je letošní situace horší než...  celý článek

Nejstarší Vespa je na prodej. Cena za italskou ikonu se v aukci vyšplhá nejspíš...
Nejstarší Vespa na světě je na prodej. Za devět milionů

Na sedm až devět milionů korun si cení trh nejstarší skútr na světě od legendární italské značky Vespa. Číslo rámu 1003 prozrazuje, že jde o třetí stroj série...  celý článek

Závodní speciál Praga Super Piccolo pro závod 1000 mil československých 1934
Praga: vozy na statisíce kilometrů, oblíbil si je i prezident Masaryk

Historie automobilky Praga se začala psát před 110 lety. Pragovky platily za etalon konzervativní spolehlivosti, uživatel vždy věděl, co od nich čekat. Ne...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.