Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Klenot za 35 milionů boural. Neuvěřitelná nehoda LaFerrari

  12:57aktualizováno  12:57
LaFerrari svou výjimečnost vyjadřuje už jménem. Je to vrchol toho, co dnes umí automobilky vyvinout a vyrobit. Úplně nový exemplář boural v ulicích Budapešti.

LaFerrari vyrobí kultovní italská automobilka jen 499. Perličkou je, že kusy nejsou číslované, aby se miliardáři nehádali, kdo má první a kdo poslední kus. V interiéru je plaketa, na které je napsáno 1/499. Oproti zvyklostem to neříká, kolikátý vyrobený kus z limitované série to je. Znamená to „jedno ze 499 aut“.

Podle britského Daily Mailu je budapešťská nehoda čtvrtou bouračkou této automobilové perly.

Nehoda, která se stala v předchozích dnech v maďarské metropoli, vypadá jako školácká chyba. Řidič podle všeho příliš ostře sešlápl plynový pedál, zadní kola ztratila trakci a auto se roztočilo.

Stroj s výkonem 963 koní, který pokoří stovku pod tři sekundy, přišel o předek a poškodil několik parkujících aut. Nikdo nebyl zraněn.

Neznámý majitel naboural auto pouhý měsíc poté, co jej převzal jako nové. Podle nepotvrzených informací je vlastník auta ze Slovenska. Podle Daily Mailu řidič ihned po nehodě sundal z auta registrační značky.

České LaFerrari

Fotogalerie perly českých garáží v ceně 35 milionů korun

LaFerrari
LaFerrari
LaFerrari
LaFerrari
LaFerrari
LaFerrari




Nejčtenější

Lepicí sada na opravu pneumatik dokáže opravit jen malé defekty.
Autem na dovolenou: místo v kufru přidá opravná sada, ale má to rizika

Balíte na dovolenou, vyřazujete zbytečné svršky, pět kyblíčků Pepík rovněž nepotřebuje, ale místa je pořád málo. Na zvětšení místa v kufru máme fígl. Ale není...  celý článek

Studie kupé BMW řady 8
Autofotka týdne: BMW 8 se vrací, je nadpozemsky krásné

BMW řady 8 bylo v devadesátých letech spíš propadákem, zároveň však patří k ikonickým modelům značky i celé jedné éry. V Itálii na prestižním srazu...  celý článek

Do konce války v roce 1945 bylo vyrobeno pouhých 630 vozidel známých pod...
Volkswagen vznikl před 80 lety, je největší automobilkou Evropy

Německá automobilová skupina Volkswagen, jejíž součástí je od roku 1991 i česká Škoda Auto, je dlouhodobě největší evropskou automobilkou. Jejímu založení před...  celý článek

Dacia Sandero Stepway
O dacie je zájem, čeká se na ně až půl roku. Letos přijede nový duster

Co chystá Dacia? Letos nový Duster a dočkáme se jeho menší verze v podobě malého crossoveru.  celý článek

Ford S-MAX
Hledá se auto pro rodinu do 200 tisíc. Pozor na velké oči a drahé díly

V cenové relaci do 200 000 korun se u nás prodá nejvíce ojetých aut. Jaký rodinný vůz v této ceně zvolit? Máme pro vás několik tipů.  celý článek

Další z rubriky

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Soumrak dieselů přichází. V Evropě už jejich podíl klesl pod polovinu

Rok a půl po vypuknutí aféry Dieselgate výrazně klesá v Evropě zájem o naftové motory. Poprvé jejich podíl v nových registracích klesl pod 50 procent.   celý článek

Walter de Silva
Číňané skupují evropské mozky. Teď mají kapitální úlovek

V Evropě jde do tuhého: nejsou lidi a nejen ve výrobě. V autoprůmyslu začíná být situace kritická, po každém, kdo vypadá, že by ho lepší podmínky dokázaly...  celý článek

Fiat Argo
Autofotka týdne: Fiat Argo by se líbil i v Evropě, snad nahradí letité punto

Nabídka Fiatu v Evropě je děravá jako italská státní pokladna a uprostřed ní vyniká žijící automobilová fosílie. Žádná jiná automobilka v Evropě si nedovolí...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.