Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nejmenší Hyundai i10 se představuje

  14:30aktualizováno  14:30
Tři metry šedesát dlouhá miniatura dorazí do Evropy příští rok. Bojovat bude bohatou výbavou, velkou nabídkou prostoru a údajně i pětiletou zárukou.

Hyundai i10 | foto: Hyundai

Nový malý hyundai je 3656 milimetrů dlouhý a 1595 milimetrů široký. Rozvor, o kterém výrobce říká, že je na danou kategorii výjimečně dlouhý, je 2380 milimetrů.

"Když kola posunete do rohů karoserie, je uvnitř víc místa pro lidi a náklad," říká Hyundai známou pravdu. A u své novinky ji svědomitě dodržuje.

O pohon se postará 67koňový 1,1litrový "benzíňák", v nabídce bude i s automatickou převodovkou. Maximální krouticí moment 99 newtonmetrů bude za normálních podmínek přenášet na přední kola pětistupňový manuál. Řadicí páka ušetřila místo pro posádku a uskromnila se na středovém panelu přístrojovky.

Italský automagazín Quattroruote slibuje ještě další dva motory: benzinovou 1,2 a naftový motor 1,1, který známe ze spřízněné Kie Picanto.

Pětimístný pětidveřový minihyundai stojí na čtrnáctipalcových kolech. Všechny i10 ve specifikaci pro britský trh dostanou čtyři airbagy, česká verze bude pravděpodobně chudší, samozřejmostí je ABS.

Standardem má být klimatizace. V ceníku má figurovat i prosklená střecha nebo audiosoustava s šesti reproduktory, přehrávající MP3. Do prodeje vyrazí v březnu příštího roku, standardem by podle serveru just-auto měla být pětiletá záruka. Miniaturu hyundaie bude vyrábět indická továrna automobilky.

Autor:




Nejčtenější

Muzeum veteránů v Nové Bystřici sídlí v budově staré industriální textilky. Na...
Cadillac, jeden ze symbolů USA, slaví 115. narozeniny

Cadillac, nejlépe růžový, je jedním ze symbolů svobodomyslného životního stylu i prosperity Spojených států. Firmu, která proslula výrobou luxusních vozů...  celý článek

Veteránský závod Sachsen Classic 2017
OBRAZEM: Smečka škodovek ozdobila veteránský závod u českých hranic

Ne rychlost, ale pravidelnost a přesnost rozhodují o vítězích veteránských setinových rally. Například je třeba ujet 150 metrů za 15 sekund. V druhé půlce...  celý článek

Dřevěný sanitní vůz (v pozadí) z první světové války tahal pár koní.
Autofotka týdne: Kolářský mistr dá do kupy i sanitku z 1. světové války

Kolář Aleš Uherka právě renovuje dřevěný sanitní vůz z první světové války, který tahal pár koní. Jde o muzejní exponát z rakouského města Laa an der Thaya. Na...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Karambol v Chorvatsku? Nehodu nechte zapsat a pokutám se nebraňte

Zkazila vám dovolenou v Chorvatsku bouračka? Zkuste nepanikařit a nezapomeňte na záznam o dopravní nehodě. A hlavně zavolejte tamní policii - stačí vyťukat...  celý článek

Škoda Fabia 1.2 TSI 63 kW
Jaká je Škoda Fabia 1.2 TSI?

Podívali jsme se na zoubek ojeté Fabii s motorizací 1.2 TSI o výkonu 63 kW ve výbavě SPORT. Na co si dát pozor a kam se auto hodí?  celý článek

Další z rubriky

Rolls-Royce Bespoke Sweptail
Nejdražší auto světa stojí 300 milionů. Rolls ho stavěl čtyři roky

Kdo byl před půlstoletím anebo ještě dřív přebohatý pan továrník a měl vkus a úroveň, nechal se vozit v autě, které postavil nějaký slavný karosář. Byla to...  celý článek

Dacia Sandero Stepway
O dacie je zájem, čeká se na ně až půl roku. Letos přijede nový duster

Co chystá Dacia? Letos nový Duster a dočkáme se jeho menší verze v podobě malého crossoveru.  celý článek

KIA Stonic
OBRAZEM: Prolezli jsme novinku Kie, Stonic nahrazuje oblíbené MPV

Stonic je nejnovější přírůstek do nabídky korejské Kie. Automobilka pevně usazená v Evropě novinkou rozšiřuje nabídku SUV a zároveň nahrazuje oblíbené malé MPV...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.