Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nejmenší lexus: agresivní koncept má namířeno do výroby

  13:00aktualizováno  13:00
Odmyslete si svalnaté nárazníky a zářivě zlatý lak a vidíte nový lexus. Nejmenší model japonské prémiové značky vypadá nečekaně agresivně. A samozřejmě se dočkáme i hybridní verze. Koncept se představuje na frankfurtském autosalonu, který v neděli končí.

Lexus čeká, že v roce 2010 budou malá auta velikosti BMW 1 nebo Audi A3 představovat největší část trhu s prémiovými automobily. Proto s uvedením nového modelu spěchá. Sériové verze se tedy dočkáme už příští rok. Lexus plánuje, že s LF-Ch osloví především mladší generaci zákazníků.

Pětidveřový hatchback bude v nabídce Lexusu velkou novinkou. Tak malé auto japonská značka nikdy nevyráběla, její nabídka je tvořena většinou jen z klasických sedanů.

Autosalon Frankfurt 2009, všechny články

Na řidiče čeká výrazně asymetricky tvarovaná přístrojová deska a sportovní nízko položené sedadlo. Aby se mohl řidič soustředit na dění na silnici, odstranili designéři všechny zbytečné přístroje a ovladače. Místo nich dostal koncept ovládací systém Lexus Remote Touch, představený poprvé v novém modelu RX 450h, který funguje na podobném principu jako počítačová myš.

Koncept se samozřejmě chlubí hybridním pohonem, který už brzy dostanou všechny modely této japonské značky. Hybridní LF-Ch umí jet pouze na baterky, když jsou prázdné, startuje spalovací motor. Elektromotor pomáhá také při akceleraci. V nabídce budou samozřejmě i verze pouze se spalovacím motorem.

Lexus LF-Ch v číslech
délka x šířka x výška x rozvor 4 300 x 1 790 x 1 400 x 1 790 x 2 600
pneumatiky vpředu 225/35 R 20, vzadu 225/35 R 20

Autor:




Nejčtenější

Řidičovy ruce kryjí stylové blastery.
Speciál pro vysokorychlostní turistiku má duši supersportu

Recept na výrobu tohohle bombarďáku není složitý. Vezměte jeden supersport, odmontujte maximum kapotáže, instalujte zvýšená řídítka, vysoké plexi, cestovní...  celý článek

Nové logo Škoda
Škoda pokračuje ve vývoji levného auta pro rozvojové trhy

Koncernu Volkswagen už roky chybí ultralevné modely pro rozvojové trhy. Takový projekt se naposledy pokoušel vytvořit s indickou automobilkou Tata a hlavní...  celý článek

Angela Merkelová ve čtvrtek vystoupila ve Spolkovém sněmu (27. dubna 2017)
Merkelová je naštvaná na německé automobilky

Německá kancléřka Angela Merkelová je naštvaná a rozčilená na německé automobilky. Důvodem je způsob, jakým automobilový průmysl využil mezer v pravidlech,...  celý článek

Škoda Fabia 1.2 TSI 63 kW
Jaká je Škoda Fabia 1.2 TSI?

Podívali jsme se na zoubek ojeté Fabii s motorizací 1.2 TSI o výkonu 63 kW ve výbavě SPORT. Na co si dát pozor a kam se auto hodí?  celý článek

Tesla Model X P90D Ludicrous
Pouliční nabíječky spustí revoluci, slibuje nadšenec do elektroaut

Až budou stojany pro nabíjení v ulicích, rozvoj elektroaut nic nezastaví, říká majitel vozu Tesla a velký propagátor elektromobilů Martin Hejtmánek.  celý článek

Další z rubriky

Maskovaný Hyundai i30 N zachycený začátkem července na dálnici
Fotošpionáž: Ostrý hyundai z Nošovic trénuje i v Česku

Korejská automobilka chystá představení ostré verze modelu i30, který se vyrábí ve slezských Nošovicích. Čtenář iDNES.cz načapal jeho maskovaný prototyp na...  celý článek

Mazda CX-5
První jízda: Mazda CX-5 okouzlí i odpůrce SUV

Samotné Mazdě o právě představené CX-5 s velkým čumákem občas ujede, že to velký facelift. Na druhou stranu provedli konstruktéři tolik změn, že by takový vůz...  celý článek

Dacia Sandero Stepway
O dacie je zájem, čeká se na ně až půl roku. Letos přijede nový duster

Co chystá Dacia? Letos nový Duster a dočkáme se jeho menší verze v podobě malého crossoveru.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.