Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nejrozšířenější vozy, které nemohou používat bezolovnaté benziny bez úpravy - přísady1)

aktualizováno 
Alfa Romeo Alfasud 1.1 a 1.3 1983
Alfa Romeo všechny ostatní 1972
Audi všechny 1975
Austin všechny 1987
BMW všechny 1984
Citroën BX, LNA, AX sport 1987
Citroën 2CV, Dyane 1984
Citroën Visa 1982
Dacia 2) všechny
Fiat všechny 1987
Fiat Polski 125, 126 všechny
Ford všechny 1986
GAZ všechny
Honda Jazz 33 kW, Accord 1.6 a 1.8 1986
Honda ostatní 1984
Lancia všechny 1987
Mazda všechny 1981
Mercedes-Benz všechny 1985
Mitsubishi všechny 1984
Mitsubishi Turbo 1984
Moskvič 2) všechny
Nissan Turbo 1987
Nissan ostatní 1982
Oltcit všechny
Opel Kadett "D" 1.3 a 1.6 1980
Opel Manta 1987

vůz/značka typ do roku výroby včetně

Opel ostatní 1985
Peugeot všechny 1986
Porsche všechny 1985
Renault 20 a 30 1981
Renault ostatní 1984
Rover všechny 1985
Saab všechny 1984
Škoda všechny před Favorit/Forman 1987
Subaru Turbo 1987
Subaru ostatní 1984
Talbot/Simca Samba 1986
Talbot/Simca ostatní 1986
Toyota Celica, Cressida, Hi-lux, Hi-Ace 1983
Toyota ostatní 1978
UAZ všechny
Volvo 343, 345 1980
Volvo 262 (2.8) 1982
Volvo ostatní 1975
Volkswagen Transporter, LT 1984
Volkswagen Käfer 1987
Volkswagen ostatní 1975

Poznámka: 1) buď dodávané z velkovýroby rafinerií nebo individuálně, seznam vychází z dostupných pramenů, ale nemohl být ověřen, takže je vydán jako nezávané doporučení, 2) až do zavedení katalyzátoru

Pramen: Ústav paliv a maziv Praha




Nejčtenější

KTM 1290 Super Duke R
Superufon není nic pro začátečníky. Vražedné sklony mírní elektronika

Existuje motorka která po celotýdenním dojíždění do práce dokáže předvést víkendový masakr na okruhu a odtud odjet třeba na dovolenou? Po testu patrně...  celý článek

Nissan Qashqai
Qashqai slaví deset let, láká na luxusní detaily a neustálé inovace

Udržet se na vrcholu je ještě těžší než se na něj dostat. Proto Nissan společně s faceliftem modelu Qashqai rovnou slibuje další vylepšení.  celý článek

Dopravní značka střídavá jízda
Místo dovolené snů hodiny v koloně: jak to ustát?

Čím více aut vyrazí o prázdninách na silnice, tím více uzavírek, omezení, objížděk a kolon se vyrojí na dálnicích a silnicích. Jak přežít hodiny v zácpě, když...  celý článek

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Ford Ranger doublecab 2.2 TDCI
Ford Ranger je stylový pracant. Nezaváhá ani na dlouhé expedici

Pick-upy už dávno nejsou jen pracovní auta pro farmáře a stavaře, prodělávají vývoj a podobně jako off-roady přidávají na komfortu. Jsou uhlazenější a...  celý článek

Další z rubriky

Lina - prototyp lehkého elektrického auta studentů v Nizozemsku
Autofotka týdne: Auto z cukrové třtiny a karoserie ze lnu

Je to vyrobeno z cukru, uveze čtyři lidi a může jet rychlostí až 80 kilometrů za hodinu. Řeč je o biologicky rozložitelném autě, o němž jeho tvůrci tvrdí, že...  celý článek

Chrysler Pacifica jako testovací prototyp autonomního vozu společnosti Waymo,...
Google vyvíjí měkčí auta pro ochranu chodců

Společnost Google se už delší dobu angažuje ve vývoji samořiditelných aut a její start-up Waymo se teď zabývá problémem ochrany chodců při srážce s takovými...  celý článek

Situace u Měšína, na 116. kilometru ve směru na Prahu.
Nebezpečí ve zúženích: 86 % řidičů neví, jak široké je jejich auto

Většina šoférů si myslí, že má jejich auto na šířku méně než ve skutečnosti. V průzkumu to zjistil rakouský autoklub ÖAMTC. Každý druhý dotázaný Rakušan se při...  celý článek

Škoda Octavia 1,4 TSI CNG / 81 kW...
Škoda Octavia 1,4 TSI CNG / 81 kW...

r.v. 2016, naj. 50 143 km, CNG + benzín
359 000 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.