Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nejrychlejší 911 všech dob oficiálně: Porsche 997 GT2

aktualizováno 
Nejrychlejším Porsche 911 bude od letošního podzimu verze GT2. Na stovce je za 3,7 sekundy a rozjede se hodně přes tři sta. To vše za cenu kolem 5,5 milionu.

Porsche 911 GT2 | foto: Porsche

Automobilka nesoucí jméno rodáka z Vratislavic nad Nisou chystá na frankfurtský autosalon nejrychlejší devětsetjedenáctku všech dob. Speciál jménem GT2 pohání 530 koní dolovaných z 3,6litrového motoru dvěma turbodmychadly.

680 newtonmetrů na zadní nápravě rozjede 1448 kilogramů těžké porsche na stovku za 3,7 sekundy. Maximální rychlost je 329 kilometrů v hodině.

Šestistupňová manuální převodovka přenáší krouticí newtonmetry na devatenáctipalcová kola rozměru 325/30. Kola přední nápravy obouvají velikost 235/35.

Na první pohled "GéTé-dvojku" poznáte podle odlišného tvarování předního nárazníku a prahů. Protože ho nejčastěji ostatní uvidí hlavně zezadu, je na druhém konci auta poznávacích znaků více. Speciální přítlačné křídlo doplňuje přepracovaný nárazník, ze kterého hrozivě trčí dvě koncovky výfuku. Hodnota aerodynamického koeficientu Cx=0,32.

Samozřejmě se nešetřilo speciálními materiály. GT2 dostala titanové koncovky výfuku, keramika na brzdách, která je vyztužená uhlíkovými vlákny, mimo jiné ušetřila 20 kilo na hmotnosti oproti klasickým ocelovým diskům.

Cena pro německý trh byla stanovena na 189 496 euro (asi 5,5 milionu korun), cena bez 19procentní daně je 159 100 euro. Do prodeje vyrazí v listopadu letošního roku.

Porsche 911 GT2Porsche 911 GT2Porsche 911 GT2



Porsche 911 GT2Porsche 911 GT2







Nejčtenější

Řidičovy ruce kryjí stylové blastery.
Speciál pro vysokorychlostní turistiku má duši supersportu

Recept na výrobu tohohle bombarďáku není složitý. Vezměte jeden supersport, odmontujte maximum kapotáže, instalujte zvýšená řídítka, vysoké plexi, cestovní...  celý článek

Angela Merkelová ve čtvrtek vystoupila ve Spolkovém sněmu (27. dubna 2017)
Merkelová je naštvaná na německé automobilky

Německá kancléřka Angela Merkelová je naštvaná a rozčilená na německé automobilky. Důvodem je způsob, jakým automobilový průmysl využil mezer v pravidlech,...  celý článek

Škoda Fabia 1.2 TSI 63 kW
Jaká je Škoda Fabia 1.2 TSI?

Podívali jsme se na zoubek ojeté Fabii s motorizací 1.2 TSI o výkonu 63 kW ve výbavě SPORT. Na co si dát pozor a kam se auto hodí?  celý článek

Nové logo Škoda
Škoda pokračuje ve vývoji levného auta pro rozvojové trhy

Koncernu Volkswagen už roky chybí ultralevné modely pro rozvojové trhy. Takový projekt se naposledy pokoušel vytvořit s indickou automobilkou Tata a hlavní...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Karambol v Chorvatsku? Nehodu nechte zapsat a pokutám se nebraňte

Zkazila vám dovolenou v Chorvatsku bouračka? Zkuste nepanikařit a nezapomeňte na záznam o dopravní nehodě. A hlavně zavolejte tamní policii - stačí vyťukat...  celý článek

Další z rubriky

Audi A8 při světové premiéře v Barceloně
Nové Audi A8 je nejmodernější auto světa, už jsme v něm seděli

Auto pro pány ředitele, prezidenty, celebrity - Audi A8 je výstavní skříň moderních technologií německé značky. Model patřící společně s BMW řady 7 a...  celý článek

KIA Stonic
OBRAZEM: Prolezli jsme novinku Kie, Stonic nahrazuje oblíbené MPV

Stonic je nejnovější přírůstek do nabídky korejské Kie. Automobilka pevně usazená v Evropě novinkou rozšiřuje nabídku SUV a zároveň nahrazuje oblíbené malé MPV...  celý článek

Nový facelift Škoda Rapid Spaceback
Vylepšený rapid je venku: tříválcové TSI a internet na palubě

Rapid se po pěti letech dočkává faceliftu. Škoda představuje oficiálně první fotky a informace. Obě karosářské verze rapidu liftback i spaceback (hatchback)...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.