Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nejvyšší cenu za obutí zaplatí majitel octavie

aktualizováno 
Provozní náklady automobilu ovlivňují také investice do nákupu nových pneumatik, které měla z testovaných vozů nejdražší Škoda Octavia kombi: když se majitel rozhodne pro pláště tuzemské výroby, zaplatí za sadu čtyř kusů zhruba 11 tisíc korun. To ale jen v případě, že vůz bude mít originální patnáctipalcová kola. Jestliže testovaná octavia měla šestnáctipalcové disky s pneumatikami rozměru 205/55, stálo by tuzemské obutí 14 tisíc korun. Při použití gum známé zahraniční značky vydá majitel škodovky z peněženky ještě víc - za patnáctipalcová kola od téměř 19 tisíc a o palec větší pneumatiky přijdou na 25 tisíc. Pro Toyotu Yaris Verso a Peugeota Partner stojí obutí stejně - asi 6500 za tuzemské výrobky a 15 tisíc korun zahraniční. Renault Scénic je přibližně ve středu cen, když tuzemské gumy pro něj jsou za necelých deset tisíc a zahraniční za 14 tisíc korun. Ve zvláštní situaci bude majitel Oplu Agila. Ten totiž je z montážní linky vybaven nezvyklým rozměrem pneumatik 155/65 průměru 14 palců, které se v katalozích prakticky neobjevují. Výrobce vozu ale uvádí alternativní obutí rozměru 165/60/14 a tyto pláště už obchodníci se zahraničními plášti mají za zhruba 13 tisíc korun. Tuzemské pneumatiky uvedených rozměrů v nabídce nejsou. Pro zimní provoz se doporučuje nákup zimních pneumatik. V ceně jejich sady (tentokrát pět kusů) jsou zahrnuty vždy také ocelové disky kol, které ovlivňují nejvyšší cenou z testovaných vozů zimní obutí zvláště u yarise a scénika. Pro agilu opět není v nabídce tuzemský výrobek.
Autor:




Nejčtenější

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Maskované BMW X2
OBRAZEM: BMW X2 se pomalu odhaluje, má digitální maskáče

Premiéra nového BMW X2 se blíží, v plné parádě se představí za necelý měsíc na autosalonu ve Frankfurtu. Mnichovská automobilka už publikum láká fotkami...  celý článek

Nissan Qashqai
Qashqai slaví deset let, láká na luxusní detaily a neustálé inovace

Udržet se na vrcholu je ještě těžší než se na něj dostat. Proto Nissan společně s faceliftem modelu Qashqai rovnou slibuje další vylepšení.  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Další z rubriky

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.