Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nic pro slečinky: Audi TT Clubsport Quattro nemá ani okna

  17:32aktualizováno  17:32
Žádné sloupky, žádná střecha, žádné sklo narušující kontakt z okolím, to je clubsport. Z tohoto audi ale sedmikrásky trhat nebudete. Není to nic pro slečinky, TT pro puristy má tři sta koní.

Audi TT Clubsport Quattro | foto: Audi

Naštvaný výraz a žádné kompromisy, podobné věci slýcháme od automobilky z Ingolstadtu spíše ve vyjádřeních směřujících ke kvalitě a lovu na zákazníky. Protentokrát se ale konstruktéři Audi rozvášnili a vytvořili něco pro opravdové puristy. Škoda, že prozatím jen jako koncept.

TTčko už není jen módním doplňkem šatníku metrosexuála nebo milenky pana ředitele. Audi právě před chvílí ukázalo světu obrázky té extrémnější tváře svého sportovního modelu.

Připadá vám TT Roadster příliš jemný a uhlazený? Odhoďte kromě střechy i okna, vyhrabejte ze šuplíku motorkářské brýle po (pra)dědečkovi, na hlavu natáhněte koženou kuklu a hurá na okruh. Clubsport Quattro je o něčem jiném než o čechrání vlasů větrem, který se převaluje mezi Saint Tropez a Cannes.

TT Clubsport Quattro concept je snad první audi, které si agresivní obří mřížku chladiče zasahující až k asfaltu bezezbytku zaslouží a sedne mu.

Pod kapotou dovádí dvoulitrový přeplňovaný přímovstřikový čtyřválec 2,0 TFSI. Všechna čtyři kola roztáčí tři stovky koní, což je o 35 koní víc, než má doposud nejsilnější TFSI dvoulitr v Audi S3. O přenos neznámého kroutícího momentu (S3 má 320 newtoonmetrů) se stará dvouspojková automatická převodovka, u VW a Škody jí říkají DSG, u Audi S-Tronic.

Kromě dravých doplňků se i hodně upravovalo, nabobtnaly lemy blatníků, musela se pod ně vejít kola 265/30 R20 posazená od sebe o osm centimetrů dál než u normálního Audi TT.

To, že tohle TTčko mívalo okna, připomíná pouze úzký proužek skla. Hlavy posádky chrání jen kovové oblouky za jejich hlavami. Nemá žádné kliky dveří, vše je ovládáno na dálku. Do dálky září oranžové brzdiče, zahryzávající se do keramických kotoučů, ve stejné barvě jsou vyvedeny i doplňky interiéru.

Audi mívají čtyři kruhy svého znaku obvykle na mřížce chladiče, u clubsportu je to jinak, posunuly se výš, až na kapotu.

Nekompromisní TT odkazuje na své rychlostně zaměřené produkční příbuzné. Stejně jako RS4 ma oválné koncovky výfuku a stejně jako S8 se zahalilo do šedého lakování Daytona Grey.

Posádku drží v sedadlech čtyřbodové pásy, tvarování řadicí páky se inspirovalo novým supersportem R8.

Audi TT Clubsport Quattro Audi TT Clubsport Quattro Audi TT Clubsport Quattro



Audi TT Clubsport Quattro Audi TT Clubsport Quattro Audi TT Clubsport Quattro



Audi TT Clubsport Quattro Audi TT Clubsport Quattro Audi TT Clubsport Quattro



Audi TT Clubsport Quattro Audi TT Clubsport Quattro Audi TT Clubsport Quattro



Audi TT Clubsport Quattro Audi TT Clubsport Quattro Audi TT Clubsport Quattro




Autor:




Nejčtenější

Německá kancléřka Angela Merkelová zahájila kampaň před zářijovými...
Německá kancléřka už uvažuje o konci dieselů a kritizuje automobilky

Německý automobilový průmysl se dopustil vážných chyb a přišel o důvěru, je přesvědčena německá kancléřka Angela Merkelová. Řekla to v rozhovoru s televizí...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

KTM 1290 Super Duke R
Superufon není nic pro začátečníky. Vražedné sklony mírní elektronika

Existuje motorka která po celotýdenním dojíždění do práce dokáže předvést víkendový masakr na okruhu a odtud odjet třeba na dovolenou? Po testu patrně...  celý článek

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Další z rubriky

Mercedes-Maybach G 650 Landaulet
Největší šílenost autosalonu Ženeva: superluxusní gazík

Na celém světě se terénní auta označují jako "džíp", ale u nás se jim často říká "gazík". Je to na počest legendárního sovětského vozu GAZ-69. Mercedes G dnes...  celý článek

Maskovaný Hyundai i30 N zachycený začátkem července na dálnici
Fotošpionáž: Ostrý hyundai z Nošovic trénuje i v Česku

Korejská automobilka chystá představení ostré verze modelu i30, který se vyrábí ve slezských Nošovicích. Čtenář iDNES.cz načapal jeho maskovaný prototyp na...  celý článek

KIA Stonic
OBRAZEM: Prolezli jsme novinku Kie, Stonic nahrazuje oblíbené MPV

Stonic je nejnovější přírůstek do nabídky korejské Kie. Automobilka pevně usazená v Evropě novinkou rozšiřuje nabídku SUV a zároveň nahrazuje oblíbené malé MPV...  celý článek

Škoda Octavia 2.0 TDI 2006...
Škoda Octavia 2.0 TDI 2006...

r.v. 2006, naj. 124 377 km, diesel
151 000 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.