Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nissan C-Note: přichází nástupce almery?

  10:06aktualizováno  10:06
Koncept C-Note je už na první pohled dítětem spolupráce japonské automobilky s Renaultem (Renault vlastní v Nissanu 44% podíl). Novinka střední třídy, která prozatím sonduje reakce motoristické veřejnosti, vypadá jako další generace Renaultu Mégane II, ale jak je u Nissanu zvykem, C-Note nabídne o něco více.

Odborníci usuzují, že studie (nebo její variace), kterou Nissan představil na autosalonu v Tokiu, by v příštích letech měla v Evropě nahradit oblíbenou almeru. Budoucí konkurent nového VW Golf, astry od Opelu, či Mazdy 3 se však nepodobá pouze méganu. Zadní partie novinky totiž jakoby z oka vypadla dalšímu francouzskému modelu - Peugeotu 307.

Vůz by měl zákazníky zaujmout zejména bohatou výbavou a prostorným a variabilním interiérem. Jedinými informacemi, které o Nissanu C-Note automobilka uvolnila, zůstávají dva rozměry. Délka 4,24 metru a rozvor 2,6 metru.

Podvozková platforma pochází z malé micry, bude však o něco prodloužená. Lákadlem pro tuzemské motoristy může být zadní lavice, kterou lze posouvat až o 24 centimetrů (systém známý z výše jmenovaného modelu micra).

Oficiální představení spojené s uvedením vozu je přichystáno na příští rok, ale radovat se z něj budou prozatím jen japonští zákazníci. Evropa si bude muset ještě asi rok počkat.

Nissan C-Note vypadá jako další generace Renaultu Mégane.

Zadní partie novinky jakoby z oka vypadla Peugeotu 307.

Vůz by měl zákazníky zaujmout zejména bohatou výbavou a prostorným a variabilním interiérem.

Autoři:




Nejčtenější

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Německá kancléřka Angela Merkelová zahájila kampaň před zářijovými...
Německá kancléřka už uvažuje o konci dieselů a kritizuje automobilky

Německý automobilový průmysl se dopustil vážných chyb a přišel o důvěru, je přesvědčena německá kancléřka Angela Merkelová. Řekla to v rozhovoru s televizí...  celý článek

Nissan Qashqai
Qashqai slaví deset let, láká na luxusní detaily a neustálé inovace

Udržet se na vrcholu je ještě těžší než se na něj dostat. Proto Nissan společně s faceliftem modelu Qashqai rovnou slibuje další vylepšení.  celý článek

KTM 1290 Super Duke R
Superufon není nic pro začátečníky. Vražedné sklony mírní elektronika

Existuje motorka která po celotýdenním dojíždění do práce dokáže předvést víkendový masakr na okruhu a odtud odjet třeba na dovolenou? Po testu patrně...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Další z rubriky

Rolls-Royce Phantom
Smekněte, jeho výsost Phantom přijíždí. Nový rolls je chrám ticha

Když se ten antický chrám masky chladiče z ručně leštěné oceli, za kterou se diskrétně převaluje dvanáctiválec, valí bulvárem, ulice ztichne. Být designérem...  celý článek

Volkswagen Polo
Nový VW Polo je venku, rovnou i jako 200koňové GTI

Dvě stovky koní měl před deseti lety Volkswagen Golf GTI, teď má stejný výkon o třídu menší model Polo. Druhý nejdůležitější model německé značky (právě po...  celý článek

Mazda CX-5
První jízda: Mazda CX-5 okouzlí i odpůrce SUV

Samotné Mazdě o právě představené CX-5 s velkým čumákem občas ujede, že to velký facelift. Na druhou stranu provedli konstruktéři tolik změn, že by takový vůz...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.