Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nissan Maxima: povedený sedan, který u nás nekoupíte

aktualizováno 
Sedan Nissan Maxima se v minulosti prodával i na našem trhu. Právě představená nová generace s šestiválcem o objemu 3,5 litru se ale v České republice prodávat nebude. Je to škoda, pohledný vůz by si zde své zákazníky určitě našel.

Nissan Maxima | foto: Nissan

Nissan představil novou Maximu na autosalonu v New Yorku, právě americký trh má být pro nový sedan klíčový. Své zákazníky by si ale našel i v Evropě. Například u nás se japonský výrobce až příliš zaměřil na vozy kategorie SUV a pořádný sedan v nabídce chybí.

Nová Maxima má povedený design. Nemusí se líbit všem, ale v záplavě unifikovaných vozů poslední doby by vyčnívala. Přední masce vévodí poznávací znak nových nissanů, tedy chromované účko. Pěkné jsou originální světlomety.

Fotogalerie

I když vůz nezapře asijský původ, design je globálně přijatelný. Elegantně působí boční prolis, který od světlometů přes přední blatník pokračuje až na zadní dveře. Další prolis zvýrazňuje zadní blatník přecházející až k zadním světlům. Ty mají opět originální tvar.

Může vás zajímat

Nissan Qashqai

Nissan Qashqai

Cena s DPH: cena 299 990 Kč

Více na Automodul.cz.

Střecha se směrem dozadu svažuje a působí dynamicky, aniž by měli utrpět cestující na zadních sedadlech. Stylová je chromovaná linka pod bočními okny, která pokračuje až k zadnímu oknu. Rafinovaně je vyřešen C sloupek, který spojuje spodní a horní linku bočních oken.

Zdařile vypadá i interiér. Středová konzole je natočená směrem k řidiči, celkový dojem dokrášlují kovové prvky. Řidiče neobtěžuje záplava ovladačů, otočný ovladač mezi předními sedadly doplňuje sedmipalcový dotykový displej.

Nissan Maxima

Nová Maxima bude nabízena jen s jedinou motorizací. Tou je vidlicový šestiválec s objemem 3,5 litru. Výkon dosahuje 223 kW a točivý moment vrcholí na 353 Nm. Svezení tedy může být parádní. Ve městě by ovšem spotřeba měla dosahovat 13 litrů benzínu na 100 kilometrů. Nový Nissan používá výhradně variátorovou převodovku CVT.

Nissan pravděpodobně Maximu v Evropě nenabízí z toho důvodu, že by lezla do zelí luxusnímu infiniti. Ve Spojených státech je nová maxima k dostání od v přepočtu 830 000 korun, vrcholná verze v přepočtu přesahuje milion korun. Na výběr je z pěti úrovní výbavy.

Autor:


Témata: Nissan, Škoda


Nejčtenější

H-D Streed Rod. Letošní sezóna ukáže, zda za cenu kolem 220 tisíc přebere část...
Harley-Davidson představuje nové cruisery: nejlevnější a nejdražší

Ikonická americká značka si na jaro schovala dvě novinky a představila novou verzi nejdostupnějšího cruiseru Street Rod 750, který vyrábí ve své zahraniční...  celý článek

Krasavice na veteránském autosalonu classic Show Brno
OBRAZEM: Z českých krásek mezi autodědečky přechází zrak

To jinde nespatříte: promenáda v plavkách mezi autoveterány, dámy jak vystřižené z filmu pro pamětníky, femme-fatale v auťáku, o kterém vám jako malém...  celý článek

Alfa Romeo Stelvio
První rande s italskou sexbombou: Alfa Romeo Stelvio v akci

Alfa Romeo začíná novou éru, chce být globální sexbombou mezi prémiovými značkami. Jízdními výkony je jí už teď. Stelvio, první SUV značky v její 107leté...  celý článek

Ferrari LaFerrari Aperta
Autofotka týdne: Unikátní LaFerrari Aperta je v Česku. Vyrábí se v laboratoři

Legendární italská značka slaví letos sedmdesátiny. K tomuto výročí Ferrari vyrobilo model nazvaný LaFerrari Aperta, který nabídla jen svým nejvěrnějším...  celý článek

Závodní speciál Praga Super Piccolo pro závod 1000 mil československých 1934
Praga: vozy na statisíce kilometrů, oblíbil si je i prezident Masaryk

Historie automobilky Praga se začala psát před 110 lety. Pragovky platily za etalon konzervativní spolehlivosti, uživatel vždy věděl, co od nich čekat. Ne...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.