Počkat na nový nissan bude třeba pravděpodobně až do roku 2006, kdy nahradí stávající almeru, která už není nejmladší a svými umírněnými tvary příliš do modelové řady Nissanu nezapadá.
Střihem karoserie jakoby se tiida inspirovala méganem sbratřeného Renaultu, vždyť si od něj také vypůjčila podvozkovou platformu.
Proporcemi se blíží scénicu, řešení zádi s mandlovýma očima světel je pak někde mezi novým Opelem Astra a Peugeotem 307.
Pětidveřový Nissan nižší střední třídy je 4,2 metru dlouhý, 1,55 m vysoký a 1,7 m široký. Rozvor je 2,6 m.
TIIDA |
Posádka už nezabloudí díky navigačnímu systému Carwings, který kromě klasické mapy v elektronické podobě využívá také statistická dopravní data a aktuální informace o dopravě. V reálném čase tak neustále přehodnocuje navrhovanou cestu a nalézá tu nejkratší a nejschůdnější. Podpora systému Carwings (mimo jiné služby operátora 24 hodin denně) je první tři roky po zakoupení auta zdarma. Pro japonský trh je samozřejmostí bluetooth rozhraní a přehravač DVD. Auto komunikuje s řidičem přes sedmipalcový monitor umístěný uprostřed přístrojové desky.
Na media-stránkách Nissanu se objevil také obrázek modelu Tiida ve verzi sedan (viz. fotogalerie). O té se bohužel tisková zpráva nezmiňuje. |
Nový Nissan, který se ještě před nekolika měsíci představoval na autosalonech pod jménem C-Note, se právě začíná prodávat na domácím trhu. Dostal ale jiné jméno: Tiida |
Střihem karoserie jakoby se tiida inspirovala megane sbratřeného Renaultu, vždyť si od něj také vypůjčila podvozkovou platformu. |
Pětidveřový Nissan nižší střední třídy je 4,2 metru dlouhý, 1,55 m vysoký a 1,7 m široký. Rozvor je 2,6 m Cestující na zadních sedadlech se mohou těšit na lavici posuvnou v rozmezí 24 centimetrů. |
Japonským zákazníkům musí prozatím stačit jediná pohonná jednotka nabídky. Hliníkový čtyřválec 1,5 litru se možná časem objeví i v některých renaultech. |
Na media-stránkách Nissanu se objevil také obrázek modelu Tiida ve verzi sedan. O té se bohužel tisková zpráva nezmiňuje. |