Nissan X-Trail

Nissan X-Trail | foto: jim

Nissan X-Trail: do města i do přírody

  • 3

hodnocení iDNES 3/5

VNĚJŠÍ VZHLED * INTERIÉR A KUFR * VÝBAVA * MOTOR A SPOTŘEBA * JÍZDNÍ VLASTNOSTI * CENA

X-Trail využívá pohonu všech kol All Mode, který může pracovat v jednom ze tří režimů: pohon předních kol, Auto a stálý pohon všech kol. Důležité je, že mezi všemi režimy lze přepínat za jízdy pouhým stiskem tlačítka a to v libovolných podmínkách.

Může se hodit

Širokou nabídku nových    i ojetých vozů Nissan naleznete na serveru www.automodul.cz

V režimu Auto jsou poháněna pouze přední kola, teprve když elektronika zaregistruje prokluz kol, rozloží sílu mezi přední a zadní nápravu. Při stálém pohonu všech kol dochází v nejnáročnějších podmínkách k rozložení kroutícího momentu mezi přední a zadní nápravu v poměru 57:43.

Elektronika přepne pohon zpět do režimu Auto ve chvíli, kdy začne vůz zrychlovat - například při výjezdu na silnici.

VNĚJŠÍ VZHLED

Asi nejzajímavějším prvkem zádi automobilu jsou koncové svítilny integrované do sloupků. Páté dveře se otevírají nahoru, takže nejsou překážkou při vykládání a nakládání zavazadel jako u některých konkurenčních vozů, kde se otevírají do strany směrem k chodníku.